دروازه‌بان برزیلی و پیشین پرسپولیس تاکید کرد که بر سر گرفتن مطالباتش با این باشگاه هیچگونه مذاکره‌ای انجام نمی‌دهد.

پرسپولیس تا ۲۸ خرداد پول نیلسون را ندهد، محروم خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین خبرورزشی نوشت:باشگاه پرسپولیس برحسب حکم فیفا باید تا تاریخ ۱۷ جوئن (۲۸ خرداد) مطالبات نیلسون کوریا دروازه‌بان برزیلی خود را پرداخت کند در غیر این صورت با جرایمی مانند کسر امتیاز یا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی روبه رو می‌شود.

در همین خصوص، نیلسون کوریا اظهار داشت: من نمی‌دانم طلب از پرسپولیس به پول ایران چقدر می‌شود و فقط پولم را می‌خواهم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حاضر است با باشگاه پرسپولیس مذاکره‌ای داشته باشد یا خیر، گفت: با باشگاه پرسپولیس هیچ مذاکره‌ای نمی‌کنم و پولم را می‌خواهم. پرسپولیس اگر تا تاریخ ۱۷ ژوئن پول من را ندهد با کسر امتیاز روبه رو می‌شود. این حکم فیفا است و به من ارتباطی ندارد.

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس در خصوص اینکه آیا اتفاقات و بازی‌های این تیم را دنبال می‌کند، تاکید کرد: به طور قطع اخبار را دنبال می‌کنم. نه تنها اخبار مربوط به پرسپولیس را بلکه اخبار ایران را دنبال می‌کنم. من عاشق مردم ایران هستم و در زمانی که ایران بودم چیزی جز خوبی از مردم ایران ندیدم. آن‌ها همیشه به من لطف داشتند. در مورد پرسپولیس هم می‌دانم این تیم ۳ قهرمانی پیاپی لیگ را جشن گرفت و در آستانه کسب چهارمین قهرمانی پیاپی است.

نیلسون عنوان کرد: در دوران کرونا بیشتر مباحث فوتبال را دنبال و مطالعه می‌کنم و هر چند وقت یکبار با مربیان جلسه می‌گذاریم و صحبت می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.