رئیس مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی گفت: ویژه‌برنامه آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه زوجین جوان به‌صورت زنده در فضای مجازی پخش می‌شود.

آموزش مهارت‌های زندگی در فضای مجازی

به گزارش قدس آنلاین، فاطمه دژبرد سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی  گفت: این برنامه باهدف تبیین موضوعاتی همچون حل تعارضات زوجین، ضرورت‌ها و فواید فرزند آوری، فرزندپروری و نقش‌ها و مسئولیت‌های زوجین از سوی مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
وی افزود: برنامه آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه زوجین جوان در روزهای ۱۷ ، ۲۲، ۲۹ خرداد و پنجم تیر ساعت ۲۲:۳۰  به‌صورت زنده  و با حضور  اساتید و کارشناسان معارف قرآن و خانواده در صفحه اینستاگرام «زندگی به سبک رضوی» به آدرس «zendegi_razavi» اجرا خواهد شد و زوجین می‌توانند با مراجعه به این شبکه اجتماعی از این برنامه بهره‌مند شوند.
دژبرد اظهار کرد: در این برنامه استاد صادقیان به بیان موضوع حل تعارضات زوجین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نظافت به تبیین ضرورت‌ها و فواید فرزند آوری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تراشیون به موضوع فرزند آوری و فرزند پروری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسلم داوود نژاد به تبیین موضوع نقش‌ها و مسئولیت‌ها برای زوجین خواهند پرداخت.
یادآوری می‌شود؛ طرح زندگی به سبک رضوی در راستای افزایش صیانت و اعتلای کارکرد خانواده و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های آستان قدس رضوی و مجموعه نهادها و تشکل‌های مردمی برای زائران و مجاوران به‌ویژه زوج‌های جوان که آغاز زندگی خود را با حضور در کنار مضجع حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) شروع می‌کنند به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی به اجرا گذاشته شده است.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.