نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: تعطیلی واحدهای صنعتی این شهرستان همخوانی با جهش تولید ندارد و باید از طریق قوانین، موانع و مشکلات سد راه واحدهای تولیدی برداشته شود.

 تعطیلی واحدهای صنعتی همخوانی با جهش تولید ندارد

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر عنابستانی روز جمعه در بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان سبزوار اظهار کرد: باید از ظرفیت قوانین کشور به نفع تولید بهره برد تا دغدغه تولیدکنندگان برطرف شود.
وی ادامه داد: یکی از الزام های جهش تولید، جذب سرمایه گذاران است که در این مسیر باید با رفع موانع اداری صدور مجوزهای تولید اصلاح و روان شود.
نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: این منطقه با وجود ظرفیت و پتانسیل های فراوان نیازمند جهشی بزرگ در حوزه سرمایه‌گذاری است.
عنابستانی با اشاره به  فرصت های مختلف سرمایه‌گذاری در سبزوار افزود: با رفع موانع، فرش قرمز برای سرمایه گذاران در این منطقه پهن می شود تا جهشی در تولید و  توسعه منطقه فراهم شود.
وی تصریح کرد: روز گذشته در بازدید مسوولان قضایی و صنعتی خراسان رضوی از برخی واحدهای صنعتی سبزوار، مشکلات قضایی، مالیاتی، بانکی و تامین اجتماعی واحدها  بررسی و مقرر شد برای رفع آنها اقدام شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.