معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری مشهد گفت:سلب عضویت عضو شورای اسلامی شهر مشهد و حضور یکی از اعضای علی البدل این شورا ابتدا باید در هیئت رسیدگی به تخلفات شوراهای اسلامی خراسان رضوی بررسی شود.

حضور عضو علی البدل در شورای اسلامی مشهد  منتظر تصمیم  هیئت رسیدگی به تخلفات

احمد ریواده در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: اگرچه حکم قضایی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد صادر شده است اما برای سلب عضویت نامبرده از شورا و حضور یکی از اعضای علی البدل ، موضوع ابتدا باید در هیئت رسیدگی به تخلفات شوراهای اسلامی  استان بررسی و در این زمینه تصمیم گیری شود.

وی تصریح کرد: از هفته گذشته که این رای قضایی  صادر شد موضوع به این هیئت اعلام  گردید  تا در بازه زمانی قانونی ۱۵روزه نظر خود را مبنی بر تایید این رای و محرومیت این فرد از عضویت در شورا و  حضور یکی از اعضای علی البدل اعلام کند .

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری مشهد گفت: پس از اعلام نظر این هیئت و در صورت تایید محرومیت این فرد از شورا اسلامی ، سپس فرماندار به عنوان رئیس هیئت رسیدگی به تخلفات شهرستان مشهد از عضو علی البدل اول شورای اسلامی مشهد  دعوت خواهد کرد تا در صورت داشتن شرایط لازم در این شورا حضور پیدا کند .

ریواده افزود: در صورتی که عضو اول علی البدل شرایط لازم را نداشته باشد به ترتیب شرایط افراد بعدی مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا یکی از آنها به شورای اسلامی شهر مشهد معرفی  و جایگزین فرد محروم شده از شورا شود.

وی با بیان اینکه این هیئت متشکل از افرادی همچون نماینده دستگاه قضایی و  نماینده مجمع نمایندگان استان است، ادامه داد: انتظار می رود این موضوع تا پایان هفته آینده تعیین تکلیف شود و شورای اسلامی شهر مشهد با حضور ۱۵عضو فعالیت خود را ادامه دهد.   

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.