۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
کد خبر: 707877

در پی مشاهده موارد جدید ابتلا به کروناویروس در پایتخت چین که با یک بازار گوشت مرتبط است، این بازار و مدارس اطراف به طور موقت تعطیل شد و چند بخش مسکونی به حالت قرنطینه درآمد.

بخش‌هایی از پایتخت چین قرنطینه شد

به گزارش قدس آنلاین یازده بخش مسکونی در جنوب پایتخت چین در پی مشاهده موارد تازه ابتلا به کروناویروس که گفته می‌شود با یک بازار گوشت نزدیک به این مناطق در ارتباط است، قرنطینه شد.

خبرگزاری فرانسه به نقل از مقامات چینی اعلام کرد هفت مورد ابتلا با بازار گوشت «ژینفادی» مرتبط است که شش مورد آن‌ها روز شنبه تایید شد. نُه مدرسه و کودکستان نزدیک به این بازار هم تعطیل شده است. 

بنابر گزارش ها، آزمایش کرونای دو مرد که در یک مرکز تحقیقات گوشت کار می‌کنند و اخیراً از این بازار بازدید کرده بودند، مثبت شده است. هنوز مشخص نیست این دو نفر چطور به این بیماری مبتلا شده‌اند.

همچنان نگرانی درباره موج دوم شیوع ویروس کرونا که اولین بار در یک بازار غذاهای دریایی در شهر ووهان چین در ماه دسامبر گزارش شد، حتی در کشورهایی که توانسته‌اند بیماری را مهار کنند، وجود دارد.

مقامات پکن اعلام کردند بیش از ۱۰ هزار نفر در این بازار تحت آزمایش نوکلئیک اسید برای تشخیص آلودگی به کروناویروس قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.