مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: بررسی‌های اولیه در خصوص خودکشی کارگر شرکت نفتی در هویزه نشان می‌دهد که مسأله پرداخت حقوق، علت خودکشی نیست و دستگاه قضا بهتر می‌تواند در خصوص علت خودکشی اظهار نظر کند.

پرداخت نشدن حقوق، علت خودکشی کارگر شرکت نفتی نبوده است

قدس آنلاین: ارسلان غمگین در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص بررسی علت خودکشی کارگر یک شرکت نفتی در هویزه اظهار کرد: وظیفه یافتن علت خودکشی کارگر نفتی از وظایف مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیست و دستگاه قضایی باید علت خودکشی این کارگر را بیان کند.

وی افزود: در حوزه کاری که بر عهده اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است می‌توانیم حوادث ناشی از کار و علل آن را بررسی کنیم و در نهایت، مساله پرداختی حقوق و درخواست و مطالبات کارگران که منجر به حادثه‌ای شود، پیگیری و علت‌یابی خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: بررسی‌های اولیه در خصوص خودکشی کارگر شرکت نفتی در هویزه نشان می‌دهد که مساله پرداخت حقوق، علت خودکشی نیست و دستگاه قضا بهتر می‌تواند در خصوص علت خودکشی اظهار نظر کند.

غمگین ادامه داد: آخرین حقوق این فرد در تاریخ ۱۸ اردیبهشتماه به وی پرداخت شده بود که البته مربوط به حقوق ماه فروردین بوده است و یک ماه حقوق معوق که مربوط به اردیبهشت‌ماه است باید از سوی شرکت به وی پرداخت می‌شد.

به گزارش ایسنا، روز چهارشنبه ۲۱ خردادماه خبر خودکشی کارگر یک شرکت نفتی در هویزه، در فضای مجازی منتشر و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از بررسی و پیگیری فوت این کارگر خبر داده بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.