مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی گفت:تاکنون بیش از ۳ هزار دانش‌آموز از واحدهای ۱۸ گانه ‌آموزشی مدارس امام رضا (ع) در دهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی شرکت کرده‌اند.

ثبت‌نام در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی با استقبال بیش از ۳۰۰۰ دانش‎آموز مدارس امام رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین، حسین باغگلی؛ مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی  گفت: از آغاز شروع ثبت‌نام دهمین دوره جشنواره ملی کتاب‌خوانی رضوی تا زمان تمدید مجدد این مسابقه در خردادماه، افزون بر ۳ هزار شرکت‌کننده از دانش‌آموزان مدارس امام رضا (ع) برای حضور در این رقابت فرهنگی مشارکت کرده‌اند.
وی پایان تیرماه را آخرین مهلت ارسال آثار به دهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی اعلام کرد و گفت: معلمان و دانش‌آموزان مدارس امام رضا (ع) باید در مرحله ثبت‎نام «نام کتابخانه یا سازمان مرجع» را واحدهای مدارس امام رضا (ع) انتخاب کنند.
به گفته باغگلی، قالب‌های شرکت در مسابقه شامل پویش کتاب‎خوان، چهارگزینه‌ای، داستانک نویسی، فعالیت‌های گروهی و نقاشی است و در سه بخش «فردی»، «گروهی»، «خانوادگی» و در دو بستر مکتوب و الکترونیک برگزار می‌شود.
وی افزود: طبق روال دوره‌های گذشته، منابع مرتبط با سیره یکی از معصومین (ع) به کتاب‌های هر دوره این جشنواره اضافه‌شده که بر این اساس منابع مرتبط با حضرت معصومه (س) در هفتمین دوره، منابع مرتبط با حضرت احمدبن موسی (ع) در هشتمین دوره، منابع مرتبط با امام جواد (ع) در نهمین دوره و کتاب‌هایی با موضوع حضرت امام هادی (ع) به‌عنوان بخش ویژه دهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی همچنین یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در بخش الکترونیک به سامانه مسابقات الکترونیک کتاب‌خوانی به نشانی www.samakpl.ir و یا سایت جشنواره رضوی www.razavi.iranpl.ir مراجعه کنند.
گفتنی است، از برگزیدگان دهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در دو سطح ملی و شهرستانی با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی از آن‌ها تجلیل خواهد شد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.