قائم شهر- نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی تصویب طرح «شفافیت آرا» را حرکت در راستای تحقق عدالت دانست.

تصویب طرح "شفافیت آرا" حرکت در راستای عدالت است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، کمال علیپور در حاشیه مراسم افتتاحیه دفتر ارتباط مردمی خود در گفتگو با قدس آنلاین با اعلام اینکه این طرح را به همراه دیگر نماینده شهرمان امضا کرده ام، ابراز امیدواری کرد این طرح جزو اولین مصوبات مجلس یازدهم باشد.

وی توضیح داد: اگر این طرح مصوب شود دغدغه ها در خصوص لابی ها، رانت ها و زیرمیزی ها برطرف شده و به سمت عدالت نزدیک می شویم.

نماینده مردم قائم شهر با اشاره به اینکه مردم باید نظر نمایندگان شان را در خصوص طرح ها و لوایح مختلف بدانند و بدانند به مواردی رای می دهند، گفت: متاسفانه برخی از دولت ها و مجالس در حوزه عدالت خوب کار نکردند.

علیپور با تاکید بر اینکه در برنامه ۴۰ ساله دوم انقلاب باید با وحدت و همدلی برای ساخت ایران بزرگ که از فلسفه های انقلاب اسلامی است، اقدام کرد، افزود: امیدوارم در طول ۴ سال نمایندگی مردم در مجلس، شرمنده انقلاب و ملت نباشم.

وی از حضور مردم در پای صندوق های رای که بیانگر علاقمندی به نظام و انقلاب است، قدردانی کرد و یادآور شد: مردم با همه نگرانی ها و مشکلات معیشتی و اقتصادی پای صندوق های رای حاضر شده و از نرم جهانی میزان حضور بالاتری را ثبت کردند.

نماینده مردم قائم شهر با تاکید بر اینکه در حوزه انتخابیه و مجمع نمایندگان شمال کشور فضای همدلی و وحدت ایجاد شده است، گفت: در طول ۴ سال آینده شاهد خواهیم بود کارهای بزرگی در سایه این وحدت و همدلی رخ خواهد داد.

علیپور با بیان اینکه در مجلس یازدهم باید در حوزه های اقتصادی در ۳ بخش تولید، اشتغال و مهار تورم پیگیری جدی صورت گیرد، افزود: هرکجا با نگاه جهادی، ایثارگرانه و مردمی ورود کردیم، آنجا منشا اثر و ثمر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.