گیلان- استاندار گیلان با بیان اینکه اعلام وضعیت سفید یا زرد در شهرستان‌ها نشانه پایان بحران کرونا نیست گفت: مردم همچنان توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

اعلام وضعیت سفید در شهرستان‌های گیلان نشانه پایان بحران کرونا نیست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، ارسلان زارع در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا در استانداری گیلان اظهار داشت: کاهش محدودیت‌ها در هفته‌های اخیر به‌معنای پایان بحران کرونا نیست و حتی اعلام وضعیت سفید یا زرد در شهرستان‌ها نیز نشانه پایان انتشار این ویروس نیست بنابراین توصیه‌های بهداشتی همچنان جدی گرفته شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم دستورالعمل‌ها و توصیه‌های بهداشتی را جهت جلوگیری از خطرات احتمالی این ویروس جدی بگیرند خاطرنشان کرد: برای شکست این بیماری و مقابله با آن همواره همدلی، انسجام و همکاری کم‌نظیری میان تمام قوا، نیروهای مسلح و خدمتگزاران به مردم شکل گرفت.

زارع با اشاره به لزوم افزایش دامنه مراقبت‌ها با همت دانشگاه علوم‌پزشکی و دستگاه نظارتی تصریح کرد: رئیس جمهور در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت کرونا، همدلی شکل‌گرفته تمام قوا برای کاهش آسیب‌های این بیماری در جامعه و مقابله با این ویروس را با عنوان «ائتلاف ملی برای زندگی» مطرح کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.