گیلان - مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان از راه‌اندازی پویش مردمی مدیریت کولرها خبر داد و گفت: برای جلوگیری از قطعی برق از مردم انتظار داریم ما را در استمرار تأمین برق استان یاری کنند.

برای جلوگیری از قطع برق مصرف ‌را مدیریت کنید

به گزارش قدس س آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان حمیدرضا حکمت ، با بیان اینکه پویش مردمی مدیریت کولرها در استان گیلان به راه افتاده و خوب است عموم مشترکان برق برای مدیریت مصرف به این پویش بپیوندند اظهار داشت: برای جلوگیری از قطعی برق از مردم انتظار داریم با مدیریت مصرف این شرکت را در استمرار تأمین برق استان یاری کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان گیلان با اشاره به افزایش دمای هوای استان در هفته کنونی ضمن توصیه به مشترکان برق عنوان کرد: در راستای ممانعت از قطعی برق مردم می‌توانند با خاموش کردن کولرهای منازل و محل کار خود به مدت ۱۵ دقیقه در بین ساعات ۱۴ تا ۱۵ این شرکت را جهت پایداری شبکه و استمرار تأمین برق یاری کنند.

حکمت با بیان اینکه در اثر افزایش دمای هوا این هفته با اوج مصرف برق در گیلان مواجه می‌شویم تصریح کرد: پویشی تحت عنوان «پویش مردمی مدیریت کولرها» در گیلان راه‌اندازی شده است که امیدواریم با همکاری و مشارکت عموم مردم و مشترکان توزیع برق بتوانیم ضمن جلوگیری از قطعی برق خدمات مطلوبی را به آنان ارائه کنیم.

وی با تأکید بر اینکه بین ساعات ۱۲ تا ۱۷ به طور کلی با پیک مصرف برق در استان گیلان مواجه هستیم خاطرنشان کرد: مشترکان و شهروندان گیلانی می‌توانند با قرار دادن دمای کولرهای منازل و محل کار خود در دمای بین ۲۴ تا ۲۶ درجه سانتیگراد به نحو مطلوبی در مصرف برق خود صرفه‌جویی کنند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.