مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری خراسان گفت: افراد می‌توانند کتاب‌هایی که به چاپ رسانده‌اند را به ما بسپارند، تا آن‌ها را به یک بازی ساده و جذاب برای کودکان تبدیل کنیم و امکان ارزیابی و بررسی آموزشی را فراهم سازیم.

تبدیل کتب به بازی‌های رایانه‌ای آموزشی

به گزارش قدس آنلاین، معین رضایی با اعلام این خبر اظهار کرد: این شرکت دانش‌بنیان در سال ۹۲ تأسیس شده است. بازی‌های این شرکت بر روی سایت کافه بازار و گوگل پلی موجود است، ما تولید کننده بازی‌های رایانه‌ای در بستر موبایل، دسکتاپ، تلویزیون هوشمند و سامانه‌های سخت افزاری هستیم که بیشتر تمرکز ما بر روی بازی‌های موبایل است.

وی افزود: افتخارات بزرگی از جمله کاندیدای بهترین بازی سال دنیا در  IGN فرانسیسکو که یک وب‌سایت رسانه‌ای و سرگرمی آمریکایی است، بوده‌ایم. همچنین کاندیدای بهترین سناریو در جشنواره بین‌المللی عمار، مقام اول دستاورد هنری اف‌یوام گیم جم، مقام دوم گیم جم ایرانا و... را از آن خود کرده‌ایم.

این مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمرکز خود را بر روی تولید بازی در بازار بین‌المللی گذاشته‌ایم و بازی‌های هایپر کژوال (Hyper-Casual) تولید می‌کنیم که رده سنی بازی‌ها کاملا مشخص شده است. همچنین بازی‌ها و برنامه‌هایی با فناوری واقعیت افزوده و مجازی تولید می‌کنیم تا برای ارتباط بهتر با مشتری و معرفی آنچه در این خصوص نیاز است، کمک‌دهنده و بی‌رقیب باشیم.

وی تصریح کرد: افراد می‌توانند کتاب‌هایی که تولید کرده‌اند را به ما بسپارند، تا آن‌ها را به یک بازی ساده و جذاب برای کودکان تبدیل کنیم و امکان ارزیابی و بررسی آموزشی را فراهم سازیم. شرکت ما تولیدات خود را با وسواس، دقت و زیر نظر افراد حرفه‌ای و باسابقه انجام می‌دهد. یکی از آن مواردی که در این شرکت دانش‌بنیان حد ندارد، ایده‌پردازی و خلاقیت است.

براساس اعلام روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان رضوی، این مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان، با اشاره به اینکه «ورود به پارک علم و فناوری خراسان برای ما افتخارآفرین بوده است»، خاطرنشان کرد: قبل از ورود به پارک در شتاب‌دهنده مشغول فعالیت بودیم و با هدف کسب‌رتبه دانش‌بنیان، فراهم کردن مکان مناسب و همچنین استفاده از مشاوره‌ها و کمک‌های جانبی، تصمیم به ورود و عضویت در پارک علم ‌و فناوری خراسان گرفتیم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.