خراسان شمالی- رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از یک مورد نزاع دسته جمعی در یک عروسی خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر کشته و یک نفر نیز مجروح شد.

عروسی خونین در گرمه مرگ یک میهمان را رقم زد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مقصود رستگار با اعلام جزئیات این خبر گفت: شب گذشته در پی اعلام یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یک عروسی در حوالی شهر گرمه، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان گرمه به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی های بعمل آمده مشخص شد که در این حادثه فردی با سلاح سرد (چاقو)به دو نفر دیگر حمله ور شده و آنها را به شدت مجروح می کند، افزود: متهم بلافاصله قبل از رسیدن ماموران از محل متواری می شود.

رستگار با بیان اینکه متاسفانه شدت جراحات وارده به حدی بود که یکی از مجروحان در بیمارستان جوادالائمه شهرستان جاجرم فوت می کند، تصریح کرد: تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم بلافاصله آغاز که در نهایت با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، متهم در عملیات غافلگیرانه ماموران در یکی از محلات شهر بجنورد در کمتر از ۵ ساعت دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان عزیز خواست تا ضمن بالابردن آستانه تحمل در صورت مواجه و یا مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق تماس با پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.