رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهدمقدس گفت: چندین پروژه شاخص و مهم عمرانی و ترافیکی شهر مشهد تا پایان امسال به بهره‌برداری می رسد.

افتتاح چندین پروژه شاخص و مهم عمرانی تا پایان سال ۹۹

به گزارش قدس آنلاین، بهاروند رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد و جمعی از اعضای شورا در بازدید از پروژه‌های عمرانی درحال ساخت مشهد با اشاره به پروژه احداث پل مصلی گفت: این پروژه از اسفندماه سال ۹۸ آغاز شده که خوشبختانه با فعالیت ۳ شیفته، از برنامه زمان‌بندی جلوتر است و امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.
او افزود: بهره‌برداری از این پروژه موجب تسهیل دسترسی شهروندان به حرم مطهر رضوی و همچنین ارتباط بین بخش‌های مختلف این محدوده می‌شود.
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد با اشاره به پروژه واقع در چراغچی ۱۳ و میدان ابوطالب، ادامه داد: این پروژه حدود ۵۰۰ متر طول دارد و حجم خاکبرداری و عملیات عمرانی آن قابل توجه بوده که خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته، از پیشرفت خوبی برخوردار است.
بهاروند بیان کرد: براساس برنامه زمان‌بندی پیمانکار، این پروژه در بهمن‌ماه سال جاری تکمیل و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد. این پروژه در چند فاز مختلف تعریف شده که ۳ بخش آن اعم از میدان، زیرگذر و چپگرد امام‌علی (ع) به نمایشگاه تا اسفندماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

او در ادامه اشاره‌ای هم به پروژه تعریض پل پرتوی داشت و تصریح کرد: اجرایی شدن این پروژه، سال‌ها یکی از درخواست‌های شهروندان بود چراکه در برخی ایام، بویژه روزهای پایانی هفته شاهد ترافیک سنگین در این محور بودیم.
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد تاکید کرد: عملیات اجرایی این پروژه تا اواسط هفته آینده به اتمام می‌رسد و با تکمیل آن، بیش از ۸۰ درصد مشکل ترافیک این محدوده برطرف می‌شود.
بهاروند اظهار کرد: یکی از نقاط قوت پروژه‌های عمرانی در این دوره، بهره‌برداری از پروژه‌ها در موعد مقرر و حتی پیش از زمان پیش‌بینی شده است.
او افزود: کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد در کنار ساختن پل و روگذر و اصلاحات هندسی، موضوعاتی، چون گسترش حمل‌ونقل پاک و پیاده‌محوری را هم پیوسته مدنظر داشته و در این جهت نیز گام برداشته است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.