۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
کد خبر: 708100

فرمانده انتظامی مه‌ولات گفت: ماموران آگاهی این شهرستان با همکاری ماموران پلیس آگاهی خراسان رضوی موفق شدند راهزنان جاده‌ای را که سه کیلوگرم طلا را با خشونت و زور ربوده بودند بازداشت کنند.

سارقان خشن طلا در مه‌ولات دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حمزه ذوالفقاری اظهار کرد: در پی وقوع سرقت محموله طلا از داخل یک دستگاه خودروی سمند که در سه راهی شادمهر رخ داد ماموران آگاهی این شهرستان اقدامات پلیسی را برای دستگیری مجرمان آغاز کردند.

وی ادامه داد: طبق بررسی‌های مقدماتی صورت گرفته مشخص شد سرنشینان یک دستگاه خودروی زانتیا با همکاری سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید، خودروی سمندی را متوقف کرده  و سپس با استفاده از شمشیر و چاقو و شکستن شیشه خودرو، محموله طلای سه کیلوگرمی آن را به سرقت برده اند. 

فرمانده انتظامی مه‌ولات گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت ماجرا و تاکید فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی برای پیگیری سریع و قاطع، گروهی از کارآگاهان با تجربه به دستور رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی و کارآگاهان آگاهی مه‌ولات عازم کاشمر شدند.

ذوالفقاری افزود: گروه مشترک کارآگاهان اداره عملیات ویژه و اطلاعات جنایی به همکاری نیروهای عملیاتی مه‌ولات در چند شاخه اطلاعاتی به بررسی تخصصی ماجرا پرداختند و در عملیات‌های ضربتی و هماهنگ موفق شدند هفت نفر از عوامل این دستبرد را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: در محل دستگیری متهمان یک کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک و سلاح سرد هم کشف و ضبط شد و تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی و اعترافات متهمان نشان داد که سرنخ این ماجرا از متصدیان یک طلا فروشی بزرگ در کاشمر آغاز شده است و آنان با طرح یک نقشه به طلاهای دوست و همکار ۱۲ ساله خود دستبرد زده‌اند.

او اضافه کرد: با کشف طلاهای سرقتی از یک تنور روستایی در شهرستان خلیل‌آباد، تحقیقات بیشتر پلیس در این باره همچنان ادامه دارد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.