معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: هرگونه افزایش قیمت در سیمان پس از تایید سازمان حمایت و ثبت در سامانه خواهد بود و اگر افزایش قیمت بیش از آن چیزی باشد که در سامانه درج شده، خریدار می‌تواند شکایت خود را ثبت کند و ما نیز پاسخ خواهیم داد.

هرگونه افزایش قیمت سیمان پس از تایید سازمان صمت حمایت می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، رضا شجاعی در خصوص قیمت سیمان، اظهار کرد: آخرین قیمت مورد اجرای ما در مورد سیمان در سامانه ۱۲۴.ir ثبت شده که در این سامانه قیمت انواع سیمان قرار دارد و ملاک ما این است.

وی افزود: اگر قرار شد افزایشی در قیمت سیمان صورت بگیرد، پس از طی مراحل اداری، تایید توسط سازمان حمایت و ثبت در سامانه قانونی است،  اکنون در سامانه قیمت انواع سیمان مشخص شده، قیمت پاکتی سیمان سطح سه از ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان بوده و قیمت پاکت سیمان تیپ دو در مشهد حدود ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان در سطح شهر است.

شجاعی بیان کرد: هرگونه افزایش قیمت در سیمان پس از تایید سازمان حمایت و ثبت در سامانه خواهد بود و اگر افزایش قیمت بیش از آن چیزی باشد که در سامانه درج شده، خریدار می‌تواند شکایت خود را ثبت کند و ما نیز پاسخ خواهیم داد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت خراسان رضوی با بیان اینکه هنوز صحبتی از افزایش قیمت نیست، عنوان کرد: آخرین قیمت ملاک ما حداکثر قیمت پاکت سیمان یعنی ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان بوده که در حال حاضر قیمت آن در مشهد ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان است.

وی خاطرنشان کرد: متولی این موضوع سازمان حمایت است که در نهایت بررسی قیمت‌ها را انجام می‌دهد،  هرگونه تغییر باید به تایید سازمان حمایت برسد و در نهایت در سامانه ۱۲۴ لحاظ شود، وگرنه هر افزایشی غیر از این خلاف قانون بوده و ما با آن برخورد می‌کنیم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.