اصفهان - معاون بازاریابی و فروش ذوب آهن اصفهان گفت: پس از انجام مقدمات لازم و گذراندن و تکمیل مدارک هیئت پذیرش کالا و اوراق بهادار موافقت خود را با پذیرش ریل ملی در بورس کالا اعلام کرد.

ریل ملی تولید ذوب آهن اصفهان در بورس کالا پذیرش شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی معاون بازاریابی و فروش ذوب آهن اصفهان بهزاد کرمی افزود: در آینده نزدیک این محصول مهم و استراتژیک در بورس عرضه خواهد شد و خریداران این محصول می توانند انواع ریل مورد نیاز خود را از طریق بورس تامین نمایند.

وی افزود: چهار کلاس ریل مورد نیاز راه آهن ، مترو ، معدن و ریل مورد نیاز حمل و نقل داخلی کارخانه ها در بورس کالا عرضه می شود و قیمت ها نیز مطابق قوانین و مقررات بورس ، رقابتی خواهد بود .

معاون بازاریابی و فروش ذوب آهن ، متعهد شدن خریدار و فروشنده در معاملات مربوط به ریل مطابق قوانین بورس کالا را یکی از مزیت های عرصه این محصول در بورس کالا دانست و گفت : با این اتفاق مهم ، تولید ریل استاندارد در ذوب آهن اصفهان در جامعه نهادینه می شود و عملاً هیچ گونه ابهامی در این خصوص باقی نخواهد ماند .

کرمی  ابرازداشت: ذوب آهن اصفهان قادر است به همراه تعداد معدودی از کشورهای جهان در کارگاه نورد ۶۵۰ خود ، ریل خطوط پرسرعت با گرید ۶۰E۱ تولید کند و به لحاظ حجم تولید نیز ، به طور کامل پاسخگوی نیاز داخل به این محصول است .

گفتنی است در آذرماه سال گذشته با افتتاح و بهره برداری رسمی از خط آهن میانه- بستان آباد با حضور رئیس جمهور برای اولین بار از ریل ملی ذوب آهن اصفهان در خطوط آهن ایران استفاده شد و هم اکنون نیز در محور زاهدان – چابهار توسط قرارگاه خاتم الانبیاء ، ریل ذوب آهن اصفهان در حال نصب است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.