اصفهان - شهردار اصفهان با اشاره به کلنگ‌ زنی پروژه تراموا در آینده ‌ای نزدیک، تصریح کرد: احداث تراموا که در سال جدید آغاز می شود طرحی است که مورد قبول و اقبال کارشناسان و متخصصان است.

احداث تراموا در اصفهان امسال آغاز می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استاندار اصفهان قدرت الله نوروزی در یکصد و بیست و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه سال گذشته دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه عمرانی هزینه شده، تصریح کرد: برخی از این پروژه‌ها مانند پروژه‌ های رینگ چهارم و سالن اجلاس، علاوه بر دارا بودن ارزش های شهری، دارای ارزش های فرا شهری و ملی هستند. 

نوروزی تهاتر و اخذ مشارکت با مقامات عالی کشور را برای تامین اعتبار پروژه های عمرانی شهر ضروری دانست و افزود: در صورت ادامه پیدا کردن کمک‌های استاندار اصفهان در اخذ اعتبارات ملی، شاهد استمرار و توفیق بیشتر در پروژه های عمرانی خواهیم بود.  

شهردار اصفهان با بیان اینکه در چند ماه اخیر با تدابیری که در شهرداری اندیشیده شد و با مصوبه شورای شهر، یک هزار میلیارد تومان سرمایه را جذب کردیم، تصریح کرد:  پول‌های سرگردانی که معلوم نبود در کجا سرمایه‌ گذاری می‌شود را برای صنعت ساخت‌وساز جذب کردیم و بازگشت سرمایه گذاران را شاهد بودیم. اکنون اصفهان مورد سوال برخی شهرها قرار گرفته که چه تدبیری اندیشیده که موفق شده این جذب سرمایه را محقق کند.

وی با بیان اینکه هر دو میلیارد تومان می ‌تواند برای یکصد نفر ایجاد اشتغال کند، گفت: اگر فرض کنیم هفت درصد از هزینه ساخت‌ و ساز صرف پرداخت پروانه می شود با احتساب مبالغ پرداختی برای صدور پروانه از ابتدای سال، رقمی در حدود ۱۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان با ارائه بسته ‌های تشویقی گردش سرمایه در شهر ایجاد شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.