مدیرعامل مؤسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی پنج برنامه محوری فرهنگی و ورزشی این مؤسسه برای دهه کرامت را تشریح کرد.

تشریح برنامه‌های تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی ویژه دهه کرامت

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا تاج فیروز  با اعلام ویژه‌برنامه‌های این مؤسسه برای ایام دهه کرامت گفت: باوجود محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن ورزشی، مؤسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی را برای دهه کرامت تدارک دیده است.
وی با معرفی مسابقات برنامه‎ریزی شده برای این ایام، افزود: دومین دوره مسابقات فوتبال و والیبال بین کانون‌های خادمیاری شهر مشهد در دهه کرامت برگزار خواهد شد و طبق ارزیابی‌های اولیه بر اساس دوره اول این رقابت‌ها، پیش‌بینی می‌شود در این رقابت‌ها حداقل ۲۰۰ خادمیار زن و مرد شرکت کنند.
تاج فیروز به دیگر رقابت‌های در نظر گرفته شده در دهه کرامت اشاره کرد و گفت: مسابقات دیگری هم در رشته‌های انفرادی تنیس روی میز، دوومیدانی و فوتبال دستی با پیش‌بینی حضور ۳۰۰ نفر از کانون‌های خادمیاری ورزش رضوی سطح شهر مشهد تدارک دیده شده است.
وی با معرفی مسابقات ویژه خانواده آستان قدس اظهار کرد: یک دوره مسابقات نیز در دو رشته فوتبال و والیبال با حضور خانواده کارکنان و خادمان آستان قدس رضوی برای ایام دهه کرامت برنامه‌ریزی شده که در مهروموم‌های گذشته هم سابقه برگزاری دارد.
این مقام مسئول در آستان قدس رضوی با تشریح جزئیات دو ویژه‌برنامه فرهنگی مؤسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی در دهه کرامت، عنوان کرد: هم‌زمان با سوم تیرماه، ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) برپایی دومین همایش بزرگ بانوان و دختران انقلابی مشهدی با عنوان «مهدخت» با مشارکت معاونت فرهنگی سپاه امام رضا(ع) در ورزشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) پیش‌بینی شده است.
وی همچنین اضافه کرد: به مناسبت میلاد حضرت رضا(ع)، مراسم جشن و نورافشانی با دعوت از هیئت مذهبی ورزشکاران سطح شهر مشهد در تاریخ ۱۳ تیرماه در محل تالار همایش‌های تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.
تاج فیروز با اشاره به برنامه دیگری با همکاری سپاه امام رضا(ع)، گفت: قرار است گروه ۲۵ نفره دوچرخه‌سواری خادمان بسیجی حرم مطهر رضوی با عنوان «حرم تا حرم» به مناسبت دهه کرامت، فاصله قم تا مشهد را در مدت ۱۳ روز رکاب بزنند و در مدت اقامت در شهر مشهد، از حمایت تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی ازجمله استفاده از امکانات ورزشی، اقامت و پذیرایی برخوردار شوند.
وی در خاتمه تأکید کرد: شمار زیادی از ویژه‌برنامه‌های این مجموعه به خاطر شیوع بیماری، اجباراً لغو شده‌اند. با این حال، برنامه‎ها و اجتماعات در نظر گرفته شده از سوی این مؤسسه برای دهه کرامت با رعایت کامل نکات ایمنی و بهداشتی برگزار خواهند شد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.