سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ می‌گوید اگر ابلاغ جدیدی به آن‌ها نشود، بازی فولاد - استقلال در شهر اهواز برگزار می‌شود.

استقلال - فولاد خوزستان در اهواز برگزار می‌شود

قدس آنلاین: سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ اظهار کرد:‌ خوشبختانه تیم‌ها روزهای آخر آماده‌سازی را سپری می‌کنند. امیدوارم تیم‌ها به خوبی به مرز آمادگی برسند. به خاطر تغییر مسابقات آسیایی این فرصت برای ما ایجاد شد تا یک هفته بیش‌تر به تیم‌ها برای شرع لیگ فرصت بدهیم.

او ادامه داد: ما پیگیر اجرای برخی مسائل سخت‌افزاری در ورزشگاه‌ها هستیم که البته همکاری لازم وجود دارد. امیدوارم تا روز مسابقه این‌ها نهایی شوند. یکی از این مسائل، فاصله‌گذاری اجتماعی روی نیمکت‌ها است. به طور کلی آماده کردن فضای مسابقه و رختکن‌ها و هم‌چنین استقرار افراد در دستور کار ما است. دوستان ما در ورزشگاه‌ها کمک می‌کنند تا همه این موارد انجام شوند. ما خواهش می‌کنیم تیم‌های میزبان، ورزشگاه را برای هر مسابقه به صورت پلمپ شده تحویل بدهند.

مهدی که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران صحبت می‌کرد، درباره دیدار فولاد - استقلال که قرار است در اهواز برگزار شود هم، گفت: ستاد کرونا اعلام کرد که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حتی در شهرهایی با وضعیت قرمز هم می‌توانیم فوتبال را برگزار کنیم. به همین دلیل شرایط را به سمتی می‌بریم که باشگاه‌ها در ورزشگاه‌های خانگی خود میزبانی کنند. مگر این که ابلاغ جدیدی برای شهر خاصی به ما داده شود که در آن صورت با تعامل بین دو باشگاه فضایی ایجاد می‌کنیم که مشکلی پیش نیاید.

او درباره بازیکنان خارجی تیم‌ها که به ایران نیامده‌اند هم توضیح داد: باشگاه‌ها دوست دارند که با همه قوا در مسابقات شرکت کنند اما ما نمی‌توانیم به خاطر یک یا دو بازیکن کل مسابقات را نگه داریم. اگر از طرف ما هم کمکی برمی‌آید به ما بگویند. ما به عنوان یک بازوی اجرایی در کنارشان هستیم و هر کاری از دست‌مان بربیاید انجام می‌دهیم تا باشگاه‌ها بتوانند با حداکثر توان در مسابقات شرکت کنند.

مهدی درباره زمان برگزاری جام حذفی هم بیان کرد: ما در برنامه‌مان ۱۰۰ درصد جام حذفی را داریم و مومن به برگزاری آن هستیم. اما باید اجازه دهیم تیم‌ها وارد فاز مسابقات شوند. یا در خلال لیگ یا در انتهای مسابقات و به طور کلی هر جا احساس کنیم که می‌توانیم از کمک تیم‌ها بهره بگیریم تا جام حذفی را پایان بدهیم، آن را حتما در برنامه‌ریزی لحاظ می‌کنیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره افزاش شمار مبتلایان به کرونا در کشور هم اظهار کرد: من هم مثل همه مردم نگران هستم. یک مقدار نسبت به روزهای اول شیوع ویروس، مردم رعایت‌ها را کم‌تر کرده‌اند. امیدوارم شیوع به حداقل برسد. خوشبختانه باشگاه‌ها خیلی همکاری داشتند و دور از انتظار بوده است. از همه باشگاه‌ها ممنونم که برای اجرای پروتکل‌ها کمک می‌کنند. سازمان‌های پزشکی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در کنار فدراسیون پزشکی ورزشی هم کمک می‌کنند. امیدوارم موج شیوع را خیلی خوب رد کنیم و تمرینی داشته باشیم برای شروع لیگ فصل آینده.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.