مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: طی فروردین و اردیبهشت امسال درمجموع ۱۱۴ هزار و ۸۷۵ تماس با مرکز فرماندهی آتش نشانی برقرار شده، که ازاین میان تنها ۳ هزار و ۴۰۲ تماس منجر به عملیات شده است.

انجام ۶۰ هزار تماس مزاحمی با آتش نشانی مشهد طی ۲ ماه

به گزارش قدس آنلاین، امیر عزیزی اظهار کرد: از ۱۱۴ هزارو ۸۷۵ تماس برقرار شده با مرکز فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در فروردین و اردیبهشت حدود ۶۰ هزار و ۷۴۸ تماس مزاحمی، ۳ هزار و ۴۰۲ تماس منجر به عملیات و مابقی تماس‌ها اشتباه و غیر بوده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد اضافه کرد: فروردین ۹۹ در مجموع ۵۳ هزارو ۵۷۲ مورد تماس با آتش نشانی انجام شده است که نسبت به فروردین ۹۸ حدود ۲۴.۵ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد تماس یک هزار و ۵۱۲ مورد عملیاتی بوده است اظهارکرد: همچنین ۲۷ هزارو ۴۱۵ تماس مزاحمی و ۱۴ هزار و ۸۵۴ مورد از این تماس‌ها در فروردین ماه اشتباه بوده است.

عزیزی تصریح کرد: همچنین از این میان ۴ هزار و ۶ مورد تماس مشاوره‌ای و ۵ هزار و ۷۸۵ مورد نیز سایر بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ادامه داد: از مجموع یک هزار و ۵۱۲ مورد عملیات انجام شده در فروردین ۳۱۳ مورد مرتبط با آتش سوزی، ۲۴۷ مورد امداد و نجات و ۴۰۹ مورد خدمات ایمنی بوده‌اند.

وی به برقراری ۶۱ هزارو ۳۰۳ مورد تماس با مرکز فرماندهی آتش نشانی شهرداری مشهد در اردیبهشت ماه ۹۹ نیز اشاره کرد و گفت: از این تعداد یک هزار و ۸۹۰ مورد عملیاتی، ۳۳ هزارو ۳۳۳ مورد مزاحمی، ۱۵ هزارو ۹۴ مورد اشتباهی، ۴ هزار و ۶۴۸ مورد مشاوره‌ای و ۶ هزار و ۳۳۸ مورد سایر بوده است.

عزیزی افزود: همچنین از یک هزار و ۸۹۰ تماس منجربه عملیات ۴۳۱ مورد آتش سوزی، ۴۲۸ مورد امداد و نجات و ۵۴۵ مورد خدمات ایمنی بوده اند.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.