مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان رضوی گفت: از ابتدای شروع بیماری کرونا تاکنون بالغ‌بر ١٠٠ هزار غذای گرم متبرک مهمان‌سرای امام رضا(ع) در مناطق کم برخوردار مشهد توزیع شده است.

توزیع ۱۰۰ هزار غذای متبرک مهمان‌سرای امام رضا(ع) در مناطق کم برخوردار مشهد

به گزارش قدس آنلاین، امین بهنام  اظهار کرد: با عنایات امام رضا(ع) و دستور تولیت آستان قدس رضوی از ابتدای اسفند سال ٩٨ هم‌زمان با آغاز بیماری کرونا، روزانه هزار غذای متبرک مهمانسرای حضرت رضا(ع) در مناطق محروم و کم برخوردار حاشیه شهر مشهد توزیع شده است.
وی در مورد چگونگی توزیع در مناطق محروم، افزود: خانواده‌های موردنظر و افرادی که از غذا متبرک استفاده نکرده‌اند توسط خادمیاران شناسایی و فیش‌های غذا برای تاریخ مشخص به آنان اعطا می‌شود.
بهنام ادامه داد: محموله غذا با ماشین‌های یخچال دار و کاملاً ایزوله و خادمان نیز با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی نسبت به تحویل غذا اقدام می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: از زمان آماده شدن غذا تا زمانی که غذا به دست خانواده‌ها می‌رسد، تمامی مسائل لازم بهداشتی رعایت می‌شود.
وی اضافه کرد: این طرح همچنین در تمامی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان خراسان رضوی که درگیر بیماری کرونا بودند، اجرایی و غذای متبرک بین کادر درمانی و بیماران بستری در این بیمارستان‌ها توزیع شد.
بهنام عنوان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان نیز هر شب در وعده افطار یک هزار غذا گرم و در وعده سحر ٥٠٠ پرس غذا گرم در مناطق حاشیه شهر مشهد توزیع شد.
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان رضوی گفت: این طرح به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی انجام‌شده و به‌صورت متغیر روزانه بین ١٠ تا ١٥ خادم و خادمیار در این طرح مشارکت داشته و روزانه از ساعت ٨ صبح بسته‌بندی غذا آغاز و تا ساعت ١٤ ادامه دارد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابراهیم دهقان ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    0 0
    من غذا گرم می خواهم