۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
کد خبر: 708209

لپ تاپ Acer Nitro ۵ با پردازنده های نسل ۱۰ اینتل و NVIDIA GeForce RTX ۲۰۶۰ راه اندازی شد.

لپ تاپ Acer Nitro ۵ معرفی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، ایسر لپ تاپ‌های بازی Nitro ۵ خود را با پردازنده‌های نسل ۱۰ Intel Core تازه سازی کرده است. این لپ تاپ اولین نسخه در سبد شرکت است که از آخرین پردازنده اینتل بهره می برد و این لپ تاپ مشخصات قدرتمندی دارد و باب میل گیمرها است. این اطلاعیه در حالی منتشر شد که در همان روز شیائومی لپ تاپ های سری Mi Notebook خود را راه اندازی کرد.

نمایندگی Chandrahas Panigrahi ، CMO ، Acer India در بیانیه‌ای گفت: "به منظور پیشبرد تقاضای روز افزون رایانه های بازی ، Acer از معرفی اولین لپ تاپ مخصوص بازی ۱۰th Intel® Core که برای هر دو هسته اصلی و معمولی طراحی شده ، رونمایی می‌کند. بسیار مفتخریم اعلام کنیم این لپ تاپ جدید با تأکید بر عملکرد قوی ، پاسخگویی و طراحی هوشمند ساخته شده است.



مشخصات و ویژگی های Acer Nitro ۵

لپ تاپ Acer Nitro ۵ در انواع صفحه نمایش ۱۵.۶ و ۱۷.۳ اینچی ارائه می‌شود، هر دو مدل صفحه نمایش FHD IPS را با طراحی باریک و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۰ درصد ارائه می دهند. این لپ تاپ حداکثر پنل نرخ تجدید ۱۴۴ هرتز را در اختیار شما قرار می‌دهد. Nitro ۵ دارای یک صفحه کلید با نور پس زمینه ۴ RGB با کلید اختصاصی NitroSense بوده و مجهز به بلندگوهای دوگانه و صدای DTS: X Ultra است.

در داخل دستگاه، Acer Nitro ۵ از پردازنده های نسخه ۱۰ سری Intel Core i۷ H سری ۱۰ اینتل بهره می برد که با گرافیک های NVIDIA GeForce RTX ۲۰۶۰ جفت شده اند، این دستگاه حداکثر ۳۲ گیگابایت رم DDR۴ را در خود جای داده است. ظرفیت ذخیره سازی دستگاه مشخص نیست ، اما کاربران می‌توانند دستگاه را با حداکثر سرعت با دو شیار برای M.۲ PCIe SSD پیکربندی کنند. همچنین Nitro ۵ مجهز به پنکه‌های دوقلوی فناوری Acer CoolBoost و چهار پورت برای تعدیل گرمای لپ تاپ است.



لپ تاپ Acer Nitro ۵ دارای فناوری WiFi ۶ با تکنولوژی ۲ × ۲ MU-MIMO است. سایر گزینه‌های ارتباطی شامل HDMI ۲.۰ ، USB Type-C ۳.۲ Gen ۲ ، درگاه اترنت و موارد دیگر است، ایسر ادعا می‌کند که نیترو ۵ قادر است با یک بار شارژ تا حداکثر ۱۰ ساعت آماده به کار باشد.



قیمت Acer Nitro ۵

قیمت Acer Nitro ۵ از ۷۲.۹۹۰ روپیه شروع می‌شود و برای خرید در فروشگاه الکترونیکی ایسر و فروشگاه‌های اینترنتی معتبر در دسترس است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.