گیلان - مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: مشارکت مردمی می‌تواند حل مشکلات محیط زیستی استان را تسریع کند.

نقش موثر مشارکت مردم در حل مشکلات زیست محیطی گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی محیط زیست گیلان، ساسان کفایی در نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد محیط زیست استان گیلان با بیان اینکه هدف‌گذاری ما در سال‌جاری ارتقا شاخص‌های مدیریتی حوزه محیط زیست استان در کشور است، گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون آمار کشفیات در یگان حفاظت این اداره کل نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری داشته و موفق شدیم در کشور رتبه برتر را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا در سایر حوزه ها نیز رتبه‌های برتر را در کشور کسب کنیم، افزود: مشارکت مردمی می‌تواند حل مشکلات محیط زیستی استان را تسریع و انگیزه مضاعفی را در کارکنان ایجاد کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به ایجاد اتحاد بین مسئولان استانی و مردم برای حل مشکلات پسماند، ادامه داد: همت مسئولین و مطالبه‌گری توسط مردم در نهایت می‌تواند منجر به حل ریشه‌ای مشکل پسماند در استان شود.

کفایی در خصوص اقدامات مدیریتی برای تالاب‌انزلی نیز با اشاره به برنامه‌های تدوین شده برای سال ٩٩ به طرح سیپای تالاب انزلی اشاره و خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم نهاد، تبلور واقعی اراده مردم هستند و امیدواریم تا با همکاری این تشکل‌های مردم نهاد شاهد افزایش آگاهی و مشارکت بیشتر مردم در حفاظت از تالاب انزلی باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.