مدیر موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی گفت: رونمایی از تابلوی مجسمه نقش برجسته به نام حدیث سلسله الذهب نیز به عنوان یکی از برنامه های این ایام در نظر و پیش بینی شده است.

رونمایی از تابلوی مجسمه  حدیث سلسله الذهب در دهه کرامت

قدس آنلاین- تکتم بهاردوست: مدیر موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی درباره برنامه های این مرکز در ایام دهه کرامت گفت: امسال باتوجه به شیوع بیماری کرونا قطعا برنامه های روتین سالهای قبل قابل اجرا نیست و یا با یکسری تغییرات اساسی مواجه خواهد بود. البته همه تلاش ما این است که به لحاظ کیفی برگزاری این مراسم با مشکلی مواجه نشود.

چمی گو ادامه داد: یکی از برنامه های مهمی که در سال های قبل در این ایام برگزار می شد برنامه ای با نام «شمیم بهشت» که برنامه ای با موضوع دیدار شعرا با تولیت معظم آستان قدس رضوی بود. امیدواریم امسال هم بتوانیم این فرصت را در اختیار شعرا قرار دهیم که در کنار مضجع شریف آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام درمحضر تولیت آستان مقدس رضوی باشند. در صورتی که مقدمات این برنامه فراهم شد فراخوان مربوط به آن اعلام می شود.

وی افزود: برنامه دیگری که با موضوع شعر در ایام دهه کرامت برگزار می شود برنامه شب شعر «ملکوت هشتم» است که در انجمن های شعر رضوی و در سراسر کشور برگزار می شود. امسال باتوجه به محدودیت هایی که در خصوص بیماری کرونا داریم پیش بینی ما این است که به صورت حضوری محقق نشود و به احتمال زیاد این برنامه به صورت مجازی و به صورت لایو و حداقل در 10 استان با حضور شعرای برجسته کشورمان برگزار خواهد شد.

مدیر موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی بیان کرد: باتوجه به اینکه اجازه برگزاری نمایشگاه در نگارخانه صادر شده است با ملاحظاتی که قطعا برای افتتاحیه و اختتامیه پیش بینی خواهیم کرد احتمالا اولین نمایشگاه در نگارخانه رضوان با آثار امام رضایی استاد دهنوی در دهه کرامت برگزار خواهیم کرد. همچنین رونمایی از تابلوی مجسمه نقش برجسته به نام حدیث سلسله الذهب نیز به عنوان یکی از برنامه های این ایام در نظر و پیش بینی شده است.

وی افزود: برنامه بعدی بحث سرود است که با توجه به محدودیت هایی که وجود دارد و باتوجه به استقبال هایی که در سال های قبل داشته ایم ان شاء الله اجرای گروه های سرود را هم در پاتوق های مختلف حرم مطهر آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام خواهیم داشت. همچنین، طراحی یک تعداد بیلبورد و پوستر را انجام دادیم برای هم استان خراسان و هم استان های دیگه که ان شاءا... به محض آماده شدن در اختیار مجموعه ها قرار خواهد گرفت.

چمی گو ادامه داد: برنامه آخر هم که اتفاقا کار جدیدی است و امیدواریم امسال بتوانیم انجام دهیم تهیه و تولید تله تئاتری با موضوع شاعر بزرگوار قیصر امین پور است. با هماهنگی که انجام شده برای پخش از شبکه سه سیما در ایام دهه کرامت در نظر گرفته شده است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.