موضوع دوچرخه سواری بانوان در دانشگاه فردوسی مشهد از موضوعاتی است که این روزها تبدیل به مناقشه‌ای جدید در فضای این دانشگاه شده است.

اختلاف نظر مسؤولان دانشگاه فردوسی مشهد بر سر دوچرخه سواری بانوان

به گزارش قدس آنلاین،  موضوع دوچرخه سواری بانوان در دانشگاه فردوسی از موضوعاتی است که این روزها تبدیل به مناقشه‌ای جدید در فضای این دانشگاه شده است.

در حالی که مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی با انتشار اطلاعیه‌ای به خانواده دانشگاه مخالفت خود را با دوچرخه سواری بانوان در فضای عمومی دانشگاه فردوسی اعلام کرده و این موضوع را مبنی بر استفتا از دفتر مقام معظم رهبری عنوان کرده، مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی نظر دیگری دارد.

عادل سپهر در واکنش به این اطلاعیه طی مصاحبه با یکی از رسانه‌ها، موضع نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه را یک رأی و نظر شخصی عنوان کرد.

وی شورای فرهنگی دانشگاه را متولی تصمیم‌گیری در چنین مواردی دانست.

دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه فردوسی نیز در واکنشی متقابل به این اظهارات، امروز طی نامه‌ای، بر شخصی نبودن موضع این دفتر در مورد دوچرخه‌سواری بانوان تأکید کرد.

در این نامه که خطاب به مدیر مسؤول رسانه شهرآرا، نوشته شده، آمده است:

پیرو درج مطلبی در آن روزنامه با موضوع دوچرخه سواری بانوان در دانشگاه فردوسی مورخ ۲۵ خرداد ماه سال ۹۹( کد خبر ۳۰۳۷۱) در مصاحبه با مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی به اطلاع می‌رساند این موضوع در شورای فرهنگی دانشگاه مطرح و به تصویب نرسیده است.

همچنین نامه رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی موضع رسمی و حقوقی این نهاد است.

گفتنی است؛ مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری یکی از اعضای شورای فرهنگی دانشگاه است و این موضوع در تاریخ ۱۴ بهمن ماه ۹۶ در این شورا مطرح شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.