مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اینکه تهران در منطقه زرد قرار دارد، گفت: مجوز برگزاری مسابقات لیگ در استان تهران با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های مربوطه از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا صادر شده است.

صدور مجوز برگزاری مسابقات لیگ در استان تهران

به گزارش قدس آنلاین، رضا گل‌محمدی بعد از جلسه ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش که در محل فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، اظهار کرد: موارد متعددی در جلسه امروز مطرح و نگرانی‌ها در مورد برگزاری مسابقات ورزشی و استفاده از ظرفیت باشگاه‌ها و اماکن ورزشی بیان شد.

وی ادامه داد: تهران دارای ۵۲۰۰ باشگاه ورزشی است که ۴۸۰۰ مورد آن خصوصی و ۴۰۰ باشگاه آن به اداره کل ورزش و جوانان تعلق دارد و علاوه بر این تعداد اماکن ورزشی متعلق به شهرداری تهران نیز حدود ۱۵۰۰ مورد است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه یک چهارم تا یک پنجم اماکن ورزشی ایران در استان تهران قرار دارد، عنوان کرد: وضعیت در تهران به شدت متاثر از دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا است و نکته حائز اهمیت این است استان تهران بیش از ۱۴.۵ میلیون نفر جمعیت دارد و باید سلامت جان مردم و ورزشکاران را مدنظر قرار دهیم.

گل‌محمدی با بیان اینکه استخرها و اماکن ورزشی که تعطیل در استان تهران ۲۸۰۰۰ نفر شاغل مستقیم داشته‌اند، گفت: تامین معاش این افراد که میلیاردها تومن سرمایه به ورزش آورده اند یک دغدغه جدی برای مسئولان است و همزمان باید سلامت و معیشت مردم مدنظر قرار گیرد، ‌ بنابراین بازگشایی اماکن و نظارت بیشتر به عنوان هدف اصلی تعریف شده است و با افزایش گروه‌های بازرسی و نظارت فعالیت‌ها پیش خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.