خوزستان_ رئیس مرکز بهداشت گفت: تا کنون ۲۴۵ نفر در شهرستان باغملک به کووید ۱۹ مبتلا شدند و بر اساس آخرین رتبه بندی ها باغملک در زمره شهرهای سفید خوزستان قرار دارد.

 باغملک در زمره شهرهای سفید خوزستان قرار دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دکتر سجاد جوادی رئیس مرکز بهداشت، در نشست قرارگاه کنترل کرونا ویروس شهرستان باغملک با اعلام وضعیت این شهرستان در مواجهه با کرونا ویروس بیان کرد: از ابتدای گسترش این بیماری در ایران تا کنون ۲۴۵ نفر در شهرستان باغملک به کووید ۱۹ مبتلا شدند که از این تعداد ۱۴۹ مورد مرد و ۹۶ مورد زن بودند و بر اساس آخرین رتبه بندی ها باغملک در زمره شهرهای سفید خوزستان قرار دارد.

 وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۱ نفر در بیمارستان باغملک بخاطر ابتلای به کرونا بستری هستند که از این تعداد ۴ نفر در سی سی یو و ۷ نفر در بخش داخلی مراقبت های پزشکی را دریافت می کنند و ۸۳ مورد ابتلای به کووید ۱۹ در قرنطینه خانگی هستند.

رئیس مرکز بهداشت باغملک با اشاره به آمار فوتی های کووید ۱۹ در شهرستان باغملک افزود: آمار فوتی ها تا کنون ۶ نفر بودند که از این تعداد ۵ مورد مرد و ۱ مورد زن بودند و بر اساس مناطق جغرافیایی شهرستان ۲ نفر در روستای دو راهی اسلام آباد ، ۱ نفر در روستای تنگ خشک ، ۱ نفر در شهر باغملک و ۲ نفر در شهر قلعه تل جان خود را بر اثر ابتلای به این بیماری از دست دادند.

 وی عنوان کرد: از میان افراد فوت شده ۴ نفر بالای ۷۰ سال ، یک نفر ۶۲ ساله و یک نفر ۱۸ ساله بودند که ضمن تقدیر از تلاش های مدافعان سلامت و پرسنل این نهاد در خط مقدم مبارزه با کرونا تا کنون ۱۶ نفر از پرسنل بهداشت و درمان باغملک نیز به کرونا ویروس مبتلا شدند که ۱۱ نفر از درمان و ۵ نفر از بهداشت باغملک بودند.

 جوادی در پایان خاطر نشان کرد: تعداد کل موارد نمونه گیری کووید ۱۹ در شهرستان باغملک ۱۸۵۲ مورد بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.