گیلان-  سرپرست پلیس ‌راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اِعمال محدودیت‌ ترافیکی در جاده آستارا به اردبیل و جاده قدیم رشت به قزوین گفت: هدف از این طرح افزایش ایمنی مسافران است.

محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان اِعمال می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه پلیس گیلان، سرهنگ جابر صفاری  از اِعمال محدودیت‌ ترافیکی در جاده آستارا به اردبیل و همچنین جاده قدیم رشت به قزوین خبر داد و اظهار داشت: این محدودیت ترافیکی امروز از ساعت ۱۲ تا ۲۴ در مسیرهای مذکور اِعمال می‌شود و تا ۲ روز ادامه دارد.

سرپرست پلیس ‌راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه در روز جمعه ۳۰ خرداد ماه نیز محدودیت‌ ترافیکی در جاده آستارا به اردبیل و جاده رشت به قزوین خواهیم داشت ابراز داشت: محدودیت ترافیکی روز جمعه از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ شب ادامه می‌یابد.

صفاری وضعیت ترافیک در جاده‌های استان گیلان و همچنین میزان تردد مسافران را عادی اعلام کرد و بیان داشت: درحال حاضر هیچ مشکلی در جاده‌های استان وجود ندارد و هدف از اِعمال محدودیت ترافیکی فوق نیز در واقع افزایش ایمنی مسافران و تسهیل در عبور و مرور آنان است.

سرپرست پلیس ‌راه فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: به‌واسطه اِعمال محدودیت ترافیکی در جاده آستارا به اردبیل و جاده رشت به قزوین، تردد تریلی و کامیون‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی در امروز و روز جمعه ۳۰ خردادماه ممنوع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.