گیلان - نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان ضمن انتقاد از فرسودگی شبکه برق این استان گفت: در برخی از مناطق گیلان عمر سیم‌های برق به ۴۰ سال پیش برمی‌گردد.

انتقاد نماینده ولی‌فقیه در گیلان از فرسودگی شبکه برق استان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دفتر نمایندگی ولی فقیه گیلان؛ آیت‌الله رسول فلاحتی در دیدار  مدیران مستقر شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان اظهار داشت: با توجه به شروع فصل گرما و افزایش مصرف برق نیاز است که برای کمک به پرسنل شرکت برق در مصرف خود صرفه‌جویی کنیم.

امام جمعه رشت برخی مشکلات حوزه برق در استان گیلان را برشمرد و با تأکید بر اینکه عمر سیم‌های برق برخی از مناطق استان مربوط به ۴۰ سال گذشته است خاطرنشان کرد: استفاده از برق در زندگی امروز انسان‌ها نقش به‌سزایی دارد لذا باید نسبت به رفع این مشکلات اقدام شود.

وی با اشاره به لزوم استفاده از انرژی‌های پاک خدادادی و مصرف بهینه انرژی برق تصریح کرد: یکی از آسیب‌های مربوط به حوزه برق مصرف بالای آن در ایران است به‌طوری که در زمینه مصرف انرژی برق رتبه نخست جهانی را داریم و نیاز است که در این رابطه اقدامات جدی انجام شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه مصرف بالای برق در گیلان به‌عنوان یک چالش مطرح شده و باید اقدامات و تدابیر لازم برای آن اتخاذ شود خاطرنشان کرد: شهریور سال گذشته میزان مصرف برق در گیلان به هزار و ۸۰۰ مگاوات رسید که عدد بالایی است و باید برای آن فکری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.