مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: این دوره انتخابات خانه مطبوعات استان از نظر مشارکت و حضور سلایق مختلف در ثبت نام هیات مدیره، رشد خوبی داشته است و خانه مطبوعات می‌تواند این اختلاف نظر و سلایق را به یک وحدت اجتماعی و عقلانیت جمعی تبدیل کند.

خانه مطبوعات می‌تواند اختلاف‌نظرها را به عقلانیت جمعی تبدیل کند

به گزارش قدس آنلاین، دکتر جعفر مروارید در بازدید از ستاد انتخابات خانه مطبوعات،  با اشاره به جایگاه رسانه‌ای استان و تاثیرگذاری آن در کشور گفت: مشهد و خراسان رضوی از قدیم مهد پیشکسوتان و فعالان عرصه رسانه بوده، هر چند تهران از نظر کمی در صدر است؛ ولی تاثیرگذاری رسانه‌های این استان و کیفیت آن مثال‌زدنی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان این که این انتخابات صنفی است، بیان کرد: انتخابات صنفی است؛ اما صنفی که راه به سوی بلوغ اجتماعی و سیاسی می‌برد، اگر خانه مطبوعات نماینده نسبی روزنامه‌نگاران استان باشد، می‌توانیم به این نهاد مدنی کمک کنیم و پشت آن بایستیم و مطالبات به حق آن‌ها را از سایر ارگان‌ها و نهادها پیگیری و محقق کنیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، وی با اشاره به اختلاف نظرها و سلایق مختلف سیاسی گفت: در این دوره همه سلایق و گروه‌های سیاسی در انتخابات شرکت کرده‌اند، خانه مطبوعات می‌تواند این اختلاف نظر و سلایق را به یک وحدت اجتماعی و عقلانیت جمعی تبدیل کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به میزان مشارکت در انتخابات خانه مطبوعات بیان کرد: میزان مشارکت در انتخاباتی که به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، شاخص مطلوبی است و نشان می‌دهد که اعضاء این خانه نسبت به این تشکل صنفی حساسیت دارند و می‌توانند خانه را در رسیدن به اهدافش کمک کنند.

مروارید اظهار کرد: اقدامات خوبی در دوره گذشته صورت گرفته است که از تک تک اعضاء هیات مدیره خانه مطبوعات تشکر و قدردانی می‌کنیم.

انتخابات خانه مطبوعات خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور امروز ۲۷ خرداد از ساعت ۹ الی ۱۳ با رقابت ۳۴ کاندیدا به صورت الکترونیکی برگزار شد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.