نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی برلزوم تلاش برای معرفت شناسی بیشتر معصومین (ع) تاکید کرد.

حکومت امروز شیعه، بدون مرز جغرافیایی است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید احمد علم الهدی، به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) گفت: شاید همین امر باعث شده است نتوانیم معارف اهل بیت (ع) را به طورشایسته به دنیا معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه گذشته شیعه با امروز تفاوت دارد ، افزود : شیعه امروزه به عنوان یک قدرت مطرح است که معادلات استکباری در جهان را به هم می‌ریزد، امروز روزی است که مکتب حضرت امام جعفر صادق (ع) به عنوان یک قدرت بزرگ در جهان مطرح شده است، یک قدرتی که توان ایستادن در مقابل هر ابر قدرتی را دارد.

امام جمعه مشهد گفت: امروز حکومت شیعه مرز جغرافیایی ندارد و آزادی خواهی و عدالت را در همه جای جهان فریاد می‌زند، همانند فلسطینی‌های مبارزی که جلو رژیم صهیونیستی می‌ایستند و آن‌ها را وادار به آتش بس می‌کنند که این همان قدرت حکومت اسلامی است.

وی افزود: برخی این شایعات را گسترش می‌دهند که چرا حضرت امام صادق (ع) در زمان حیاتشان حکومت اسلامی تشکیل ندادند، در صورتی که نمی‌دانند در آن زمان بستر اجتماعی مناسبی برای برقراری حکومت اسلامی وجود نداشت.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: ۴۱ سال پای این انقلاب ایستادیم و مردم سینه خود را در مقابل گلوله دشمن سپر کردند به این علت که شاگرد حضرت امام جعفر صادق (ع) و امام خمینی (ره) بودند.

منبع: صداو سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.