مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از رفع بیش از ۳۰هزار سد معبر در سال جاری در سطح این شهر خبر داد.

رفع بیش از ۳۰هزار مورد سد معبر در سطح شهر مشهد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا صحراگرد با اعلام این خبر گفت: سد معبر یکی از مسائلی است که شهرداری ها همواره با آن روبه رو هستند و این مسأله بسیار حائز اهمیت است چرا که علاوه بر ایجاد نازیبایی در شهر، آرامش شهروندان را بر هم می زنند و گاهی مشکلات عدیده‌ای را پدید می آورد.

وی ادامه داد: سدمعبر دستفروش، بساطی، وانت، گاری و خودروی دستفروش، سد معبر اصناف و همچنین سدمعبر مصالح، عوامل ساخت و ساز، سد معبر نخاله، وجود مانع در پیاده رو و سواره رو، از مهمترین و پرتکرارترین موارد در حوزه سد معبر می‌باشد.

صحراگرد با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال ۱۳۹۹ بیش از ۳۰ هزار مورد سد معبر در کلانشهر مشهد رفع شده است ، خاطرنشان کرد: منطقه ثامن با ۸۵۱ مورد کمترین سد معبر و منطقه ۴ با ۶۵۶۸ مورد بیشترین موارد سد معبر را داشتند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه نیروهای پر تلاش حوزه سد معبر در مرحله نخست با تذکر شفاهی به مغازه‌دارانی که اقدام به سدمعبر کرده‌اند اخطار می‌دهند و سپس اخطار کتبی صادر می‌شود افزود: از ابتدای سال تا کنون ۱۰ هزار و ۳۹ اخطاریه به اصناف جهت رفع نازیبایی و سد معبر صادر شده است.

منبع: شهرداری مشهد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.