نمایشگاه نقاشی‌های ۷۷ هنرمند تحت عنوان «سکو ۹۹» روز جمعه (۳۰ خرداد ماه) در گالری شکوه آغاز می‌شود و تا ۱۰ تیرماه ادامه دارد

 آثار ۷۷ هنرمند در گالری شکوه به نمایش درمی‌آید

به گزارش قدس آنلاین، در این نمایشگاه آثار نصرت‌الله مسلمیان، داود شهیدی، واهیک هارتونیان، آرمان یعقوب‌پور، پژمان رحیمی‌زاده، علیرضا آدمبکان، امیر راد، زروان روحبخشان، عیسی جباری، شیما خشخاشی، تکتم میرباقری، بارائه رئیسی، نرگس سلیمان‌زاده، رضا بابک و دیگر هنرمندان عضو موسسه سکو به نمایش درمی‌آید.

در توضیح نمایشگاه «سکو ۹۹» آمده است:

این نمایشگاه در سه بخش برگزار خواهد شد که در مجموع آنها ۱۳۴ اثر از ۷۷ هنرمند به نمایش درآمده است. همچنین همزمان با ارائه آثار هنری این نمایشگاه در گالری شکوه برای بازدیدکنندگان ایرانی، آثار این نمایشگاه به صورت آنلاین در نمایشگاه بین‌المللی بیافرین (biafarin.com) برای بازدیدکنندگان از سراسر جهان با امکان خرید آثار هنری فراهم شده است.

بازدیدکنندگان آنلاین و حضوری این نمایشگاه، امکان ثبت نظر خود درباره نمایشگاه و آثار هنری آن را از طریق کد QR روی موبایل خود دارند و می‌توانند اخبار روزانه یک نمایشگاه هنری را با ثبت کردن نام و ایمیل خود دریافت کنند.

همزمان با افتتاحیه نمایشگاه «سکو ٩٩» ورژن آنلاین این نمایشگاه در گالری مجازی ویژن ۳۶۰ ایرانشهر به نمایش درمی‌آید و آثار به طور ثابت در این پلتفرم موجود خواهد بود.

بخش اول «سکو ۹۹» از روز جمعه (۳۰ خردادماه) تا ۱۰ تیرماه، ساعت ۱۶ الی ۲۰ در گالری شکوه به نشانی تهران، فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، پلاک ۱۹ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.