رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از قتل یک پسر بچه خردسال در جریان یک نزاع مسلحانه خیابانی در شهر زاهدان و دستگیری سریع قاتل خبر داد.

قتل کودک خردسال در یک نزاع مسلحانه در زاهدان/ دستگیری قاتل فراری در کوتاه ترین زمان

قدس آنلاین: ابراهیم ملاشاهی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در تاریخ 25 خرداد ماه سال جاری، 2 شهروند بر سر یک سری اختلافات قدیمی در تقاطع خیابان های بعثت و کوثر شهر زاهدان با یکدیگر درگیر و طی آن یکی از طرفین درگیری با اسلحه ساچمه زن، اقدام به تیر اندازی به طرف مقابل کرده و از محل متواری می شود.

وی افزود: در پی این تیراندازی، با اصابت گلوله های ساچمه ای به افراد عبوری، 5 شهروند، از جمله یک پسر بچه 5 ساله مجروح و به مراکز درمانی منتقل می شوند که متأسفانه تلاش تیم پزشکی برای نجات جان او بی نتیجه می ماند و این کودک بی گناه جان خود را از دست می دهد.

 رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بلافاصله پس از این اتقاق تلخ تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی مأمور شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت شدند.

ملاشاهی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور سریع در صحنه درگیری و جمع آوری سرنخ های موجود، هویت عاملان این نزاع را مشخص و طی یک سری اقدامات تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن، محل فرار و اختفاء ضارب اصلی را در شهر زاهدان شناسایی و او را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی گفت: نیروی انتظامی با عزمی راسخ، به شدت با هر گونه هنجارشکنی در سطح جامعه برخورد می کند و  هرگز اجازه گردن کشی و جولان را به مخلان نظم و امنیت و برهم زنندگان آسایش مردم نخواهد داد.

ملاشاهی با ابراز تأسف از مرگ دلخراش این کودک معصوم از شهروندان خواست: با صعه صدر اختلافات خود، با دیگران را فقط و فقط از طریق مراجع قانونی برطرف کنند تا دیگر در جامعه شاهد وقوع چنین اتفاقات تلخی که در نتیجه اقدامات خود سرانه و کورکورانه عده ای افراد جاهل است نباشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.