مدیرعامل مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی از تولید ۲۲۵ هزار محصول فرهنگی مرتبط با جشن تکلیف ویژه دختران و پسران دانش‌آموز خبر داد.

تولید بیش از ۲۲۰ هزار محصول فرهنگی ویژه جشن تکلیف دانش‌آموزان

به گزارش قدس آنلاین، مسعود فرزانه مدیرعامل مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در این رابطه گفت: هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا و با همکاری سایر مؤسسات فرهنگی، ۲۲۵ هزار محصول فرهنگی ویژه دانش‌آموزان دختران و پسران تازه مکلف تولید و توزیع شد که از این تعداد محصول فرهنگی، ۱۷۵ هزار جعبه برای قرارگیری تسبیح، مهر، جانماز و سایر ملزومات جشن تکلیف تولیدشده است.
وی ابراز کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و توصیه به در خانه ماندن، دانش‌آموزان اوقات فراغت بیشتری را احساس می‌کردند از همین رو یکی از راهکارهای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان مطالعه و خواندن کتاب است.
مدیرعامل مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی ادامه داد: در همین راستا ۵۰ هزار کتاب مرتبط با جشن تکلیف برای استفاده دانش‌آموزان تازه مکلف تولید و به مراکز فرهنگی اهدا شد.
فرزانه ادامه داد: بخشی از این محصولات فرهنگی ویژه جشن تکلیف، به بنیاد فرهنگی رضوی برای استفاده دانش‌آموزان مدارس امام رضا(ع)، بخشی نیز به حرم مطهر رضوی و تعدادی نیز به سایر مراکز فرهنگی تحویل داده شد.
وی خاطرنشان کرد: همکاری با مجموعه‌های فرهنگی و تبلیغاتی آستان قدس رضوی در خصوص چاپ و تولید بسته‌های فرهنگی و چاپ انواع کتب مختلف یکی از فعالیت‌ها و اقدامات مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در ایام و مناسبت‌های مختلف سال است.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.