معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی مشهد برترین عملکرد کشور را در حوزه درمان بیماران کرونایی داشت.

مشهد برترین عملکرد کشور را در جنگ با کرونا داشت
به گزارش قدس آنلاین، شاپور بدیعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی مشهد برترین عملکرد کشور را در حوزه درمان بیماران کرونایی داشت و این عملکرد بارها مورد تمجید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون درمان وزارت بهداشت واقع شده و به‌واقع معتقدیم که موفقیت‌های به‌دست آمده در حوزه درمان به برکت همجواری با امام رضا (ع) بوده است.
او افزود: همواره معتقدیم که پیشگیری بهتر از درمان بوده و زمانی قدر سلامتی‌مان را می‌دانیم که به یک بیماری مبتلا شده باشیم، در این روزها که افزایش آمار مبتلایان به کرونا را در سطح کشور و استان شاهد هستیم باید بیش از پیش مسائل پیشگیری و بهداشتی را رعایت کنیم.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در هفته‌های اخیر که شهرهای مختلف خوزستان با وضعیت بحرانی کرونایی مواجه است اعزام تیم‌های مختلف پزشکی و پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد را در چند نوبت به اهواز داشتیم تا در این شهر و دیگر شهرهای موردنیاز خوزستان به هموطنان این نقطه از کشور خدمت‌رسانی کنند.
بدیعی بیان کرد: با وجود ابتلای برخی از مدافعان سلامت مشهدی اعزامی به خوزستان به کرونا، خوشبختانه وضعیت عمومی تمامی مبتلایان مساعد بوده و جای نگرانی در این خصوص وجود ندارد.
او تصریح کرد: در نقاط مختلف استان به‌خصوص مناطق بحرانی‌تر همچون تایباد حضوری پررنگ داشته‌ایم تا کوچکترین آسیبی به هم‌استانی‌هایمان وارد نیاید
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: همچنین بیمارستان ۶۱۰ امام رضا (ع) مشهد هم از وضعیت کرونایی خارج شده و به حالت عادی بازگشته، اما اگر در هر لحظه نیازی به فضای مجزا برای بیماران کرونایی شد ۳۰۰ تخت در این مرکز درمانی آماده شده تا خدمت‌رسانی لازم به بیماران مبتلا به کرونا داشته باشد.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.