مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی از آغاز فاز دوم پروژه پردیس سینمایی مهر کوهسنگی در چند روز آینده خبر داد.

آغاز فاز دوم پروژه پردیس سینمایی مهر کوهسنگی

به گزارش قدس آنلاین، حیدر مرادی در خصوص پروژه پردیس مهر کوهسنگی مشهد اظهار کرد: فاز اول این پروژه شامل تخلیه، برش‌کاری و حمل نخاله‌ها در ایام کرونا انجام شده و نیز فاز بعدی آن از چند روز دیگر شروع می‌شود.

وی همچنین در خصوص آمادگی سینماها برای بازگشایی افزود: در گندزدایی انجام شده در پردیس سینمایی هویزه با همکاری سازمان آتش‌نشانی، خوشبختانه اطمینان خاطری برای مخاطبان در این ایام ایجاد شده است.

مدیر پردیس سینمای هویزه مشهد با اشاره به برگزاری کارگاهی حول محور بازگشایی سینماها بیان کرد: کارگاهی به میزبانی سینما هویزه با دعوت از تمام مدیران سینماهای استان خراسان رضوی و با حمایت سازمان سینمایی و با حضور کارشناس اورژانس و سخنرانی در مورد اوضاع فعلی سینما برگزار شد و در آن توضیحات لازم ارائه شد.

مرادی در خصوص دریافت وام سینماها اظهار کرد: برای وام اقدام کردیم و ثبت‌نام توسط موسسه بهمن سبز انجام شده، ولی بنده در جریان جزئیات تعلق گرفتن این وام نیستم.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی در پاسخ به تعدیل نیروی سینماها، بیان کرد: خوشبختانه پردیس سینمایی هویزه، سینمای آفریقا، قدس و بهمن سبزوار که زیرمجموعه موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز حوزه هنری هستند، تعدیل نیرو نداشتند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.