پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که مسابقات فوتبال لیگ‌های معتبر اروپایی با نظر و تایید فیفا برگزار می‌شود و ارسال نامه باشگاه‌های مخالف برگزاری لیگ برتر به فیفا نتیجه‌ای ندارد.

پنجعلی: با تعطیلی لیگ، کرونا از بین نمی‌رود/ لیگ‌های اروپایی هم با تایید فیفا برگزار می‌شوند

قدس آنلاین؛ محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شروع مسابقات لیگ برتر اظهار داشت:  ما باید زندگی در کنار کرونا را یاد بگیریم. فوتبال هم بخشی از زندگی است،  این‌طور نیست که  بگوییم با تعطیلی مسابقات لیگ برتر، کرونا هم از بین نخواهد رفت. در تمام دنیا هم به دنبال یک راهکار هستند  تا در همین شرایط، مسابقات ورزشی را برگزار ‌کنند و به مردم هم آموزش ‌دهند چطور با کرونا کنار بیایند. ما هم باید با آموزش‌های مناسب و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مسابقات را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: الان در کل جامعه هم همه اقشار مردم فعالیت‌های خودشان را شروع کردند، ما نمی‌دانیم که کرونا چه زمانی ریشه‌کن خواهد شد و شرایط سختی برای مردم به وجود آمده است، وظیفه ما است که با یک برنامه‌ریزی مناسب مسابقات ورزشی را با رعایت نکات بهداشتی برگزار کنیم و شور و نشاط را به جامعه برگردانیم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط پرسپولیس پیش از شروع مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس و استقلال همیشه در چشم هستند و به همین دلیل نمی‌توانستند در این مدت مثل بعضی از تیم‌ها تمرینات گروهی را انجام دهند. بازیکنان پرسپولیس تمرینات انفرادی‌شان را انجام دادند و طبیعی است که یک مقدار از شرایط آرمانی به دور باشند. در حال حاضر هم با پیگیری تمرینات و انجام بازی‌های دوستانه شرایط بهتری پیدا کردند و با ادامه همین روند بازیکنان آمادگی بدنی‌شان را پیدا می‌کنند.

پنجعلی در پاسخ به این سوال که قهرمانی پرسپولیس مسجل شده است؟ خاطرنشان کرد: اصلا این‌طور نیست. بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس هم می‌دانند که کار سختی در پیش دارند و نباید به ۱۰ امتیاز اختلاف در صدرجدول فکر کنند. بازی‌های پایانی لیگ همیشه سخت است و تیم‌های پایین جدولی همیشه در انتهای فصل یقه تیم‌های بزرگ را می‌گیرند. 

وی در خصوص اینکه ۷ باشگاه لیگ‌برتری  با ارسال نامه به فدراسیون و سازمان لیگ  مخالفت‌شان را با برگزاری مسابقات لیگ اعلام کردند و حتی گفته‌اند که در صورت نتیجه نگرفتن از طریق فیفا و AFC این موضوع را پیگیری می‌کنند، گفت: الان در اروپا هم مسابقات فوتبال شروع شده و در حال پیگیری هست و لیگ‌های معتبر اروپایی هم با رعایت مسائل بهداشتی برگزار می‌شود. همان‌طور که گفتم باید به زندگی در این شرایط عادت کنیم. فوتبال در اروپا هم با نظر و تایید فیفا برگزار می‌شود و فکر نمی‌کنم کار درستی باشد که به فیفا نامه بزنیم چون نتیجه‌ای هم نخواهیم گرفت. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.