همدان - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: ۶ هزار پرونده فرار مالیاتی در استان همدان شناسایی شده است.

۶ هزار پرونده فرار مالیاتی شناسایی شد
به گزارش قدس آنلاین،سید ناصر محمودی  مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان ظهر پنج شنبه در نشست خبری افزود: اقدامات  راهبرد ی جدیدی در سال جدید در حال پیگیری است که امیدواریم با تدابیر دولت ومجلس در قانون برنامه ششم و بودجه  به سمتی برویم که فرارمالیاتی به حداقل خود برسد.
وی گفت : سرمایه گذار داخلی وخارجی رو به افزایش است ودر ارتباط پروژه داخلی وخارجی نیز دراین حوزه اطلاع رسانی  صورت گرفته وامیدواریم که اتفاقات خوبی صورت گیرد.
محمودی با تاکید بر اینکه فرصت‌های سرمایه گذاری استانی است و مختص شهر همدان نیست، گفت: تلاش برای جذب سرمایه گذاران خارجی در برنامه قرار دارد.
وی از ضرورت توجه به بخش خصوصی سخن گفت و با بیان اینکه یکی از محورهای عملیاتی وزارت اقتصاد و دارایی توسعه و توانمند سازی بخش خصوصی است و در همین راستا مرکز توسعه خدمات سرمایه گذاری در استان همدان تشکیل شده است و از سال ۹۳ فعال است، گفت: در این مرکز دستگاه‌های اثرگذار و فرابخشی نماینده فعال دارند.
 محمودی ادامه داد: برای آگاهی مردم از چگونگی ورود به بازار بورس این قابلیت را داریم که کلاس رایگان بورس برگزار کنیم که افراد بتوانند از این کلاسها استفاده کنند وبا بازار بورس آشنایی پیدا کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.