مازندران- با معرفی برترین های جشنواره «گره» که طی مراسمی روز پنجشنبه در شهرستان نکا استان مازندران برگزار شد طیبه قاسمی خبرنگار قدس موفق به کسب نخست این جشنواره شد.

خبرنگار قدس مقام نخست جشنواره ملی«گره» را به خود اختصاص داد

به گزارش قدس آنلاین؛ نویسندگان ۱۰ یادداشت برتر ارسالی به جشنواره ملی «گره» در مراسم پایانی روز پنجشنبه در شهرستان نکا استان مازندران  مورد تجلیل قرار گرفتند که طیبه قاسمی خبرنگار قدس از استان خوزستان موفق به کسب رتبه نخست این جشنواره شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در این مراسم گفت: حریت و جسارت در خبر باید در دستور کار خبرنگاران و بیان حقیقت اولویت مهم رسانه ها باشد.

مسعود بصیری با بیان این که امروزه آگاهی و روشنگری در جهان امری مهم و اساسی است که نباید از آن غافل شد ، افزود : خبرنگاران امروزه پیامبران اطلاع رسانی و حقیقت هستند و باید روشنگری کنند و به دنبال تغییر باشند.

وی ادامه داد: دنیا تنها مکانی برای دورهمی نیست و باید با تلاش و ایستادگی تلاش کنیم که اکنون در شرایط کرونایی ایستادگی و مقاومت مردم ما زبانزد جهان شده است.

در این مراسم از بین  ۱۰ برگزیده و یاداشت برتر در بخش ویروس کرونا ، ۶ اثر برتر از استان های لرستان ، خوزستان ، گلستان ، مازندران و همدان جایزه جشنواره را دریافت کردند  چهار نفر نیز لوح تقدیر این رویداد فرهنگی را گرفتند.

بر اساس اعلام متولیان  برگزاری این جشنواره ، در مجموع ۲۲۱ اثر در قالب یاداشت در مورد کرونا از ۲۴ استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.

جشنوراه ملی گره با هدف شناسایی و تقدیر از برترین های اطلاع رسانی درست و بهنگام در ارتباط با کرونا از اسفند ماه پارسال از سوی بسیج رسانه شهرستان نکاء فراخوان داد.

نفرات برگزیده جشنواره گره به شرح ذیل هستند

نفر اول:طیبه قاسمی از استان خوزستان

نفر دوم: امین جعفری از استان لرستان

نفر سوم:حسن عموزاده از استان گلستان

نفر چهار: امیر قاسمعلی از استان مازندران

نفر پنجم: کوثر اکبرزاده از استان مازندران

نفر ششم: سجاد سیف از استان همدان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.