نتایج یک نظرسنجی نشان داد که ۵۱ درصد از اسرائیلی‌ها بر این باور هستند که دولت کنونی به ریاست بنیامین نتانیاهو نمی‌تواند دوره رسمی خود را تکمیل کند.

نیمی از اسرائیلی‌ها معتقدند دولت نتانیاهو فرو می‌پاشد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از العربی الجدید، نتایج این نظرسنجی حکایت از این دارد که ۵۱ درصد از اسرائیلی‌ها بر این باور هستند که دولت کنونی به ریاست بنیامین نتانیاهو و رقیب سابق وی، بنی گانتس دوره رسمی خود را تکمیل نخواهد کرد و نهایتاً به دلیل اختلافات داخلی فرو خواهد پاشید.

این نظرسنجی که موسسه "مأجار موحوت" آن را انجام داده و نتایجش در رادیو "اف ام ۱۰۳" و در سایت روزنامه معاریو منتشر شده است، نشان می‌دهد که ۳۴ درصد از کسانی که در این نظرسنجی شرکت کردند، بر این باور هستند که نتانیاهو به وعده‌های خود برای إعمال "حاکمیت اسرائیل" بر کرانه باختری عمل خواهد کرد؛ در مقابل ۲۸ درصد بر این باورند که وی به این وعده‌ها عمل نمی‌کند، ۳۸ درصد نیز طبق این نظرسنجی اعلام کردند که نمی‌دانند که نتانیاهو وعده‌هایش در مورد إعمال "حاکمیت اسرائیل" بر کرانه باختری را عملی خواهد کرد یا خیر.

نتایج نظرسنجی‌ها در حالی منتشر می‌شود که رسانه‌های اسرائیلی از اختلافات میان بنیامین نتانیاهو، رهبر لیکود و بنی گانتس، رهبر ائتلاف آبی- سفید در مورد شرایط و میزان مساحت مناطق الحاق شده خبر می‌دهند. همچنین بنی گانتس این شرط را مطرح کرده است که آمریکا کاملاً با این طرح موافق باشد و هماهنگی بین المللی بر سر آن وجود داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.