مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: برای ثبت نام دانش آموزان برای مقاطع بالاتر به جز مقاطع ورودی یعنی کلاس های اول، هفتم و دهم نیازی به حضور ولی دانش آموز نیست و به جز مواردی که خانواده تصمیم به تغییر مدرسه دانش اموز دارد در سایر موارد مدرسه ثبت نام را انجام می دهد.

ثبت نام دانش آموزان میان پایه نیازی به حضور والدین ندارد / برگزاری کلاس های جبرانی به صورت مجازی

قاسمعلی خدابنده در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: ثبت نام دانش آموزان برای کتاب سال تحصیلی آینده به جز دانش اموزان کلاس های  اول، هفتم و دهم در سطح کشور انجام شده و از حدود ۹۹۰هزار دانش آموزمیان پایه خراسان رضوی حدود ۹۱۰هزار نفر در سامانه ثبت نام کرده اند.

خدابنده افزود: برای دانش آموزان ورودی یاهمان کلاس های اول؛هفتم و دهم نیز طبق اطلاع رسانی که صورت خواهد گرفت در مرداد ماه و پس از اعلام نتایج امتحانات و صدور کارنامه ها سامانه ثبت نام کتاب برای دانش اموزان ومدیران مدارس باز خواهد شدکه در این زمینه مدارس اطلاع رسانی های لازم را انجام خواهند داد.

مدیرکل اداره آموزش و پرورش خراسان رضوی در مورد اعلام نتایج امتحانات سال تحصیلی جاری نیز گفت: ارزشیابی دانش آموزان در مدارس ابتدایی به دلیل اینکه به صورت کیفی- توصیفی صورت می گیرد، نتایج آماده شده و هر مدرسه اطلاع رسانی لازم برای صدور و تحویل کارنامه را انجام خواهد داد.

وی افزود: در متوسطه اول به جز پایه نهم که امتحانات به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزار شده است تا پایان خرداد ماه امتحانات به پایان خواهد رسید و در هفته اول تیر ماه کارنامه ها آماده تحویل خواهد بود که مدارس در این زمینه اطلاع رسانی را انجام خواهند داد و در پایه نهم که امتحانات به صورت حضوری برگزار شده است اطلاع رسانی در مورد اعلام نتایج از سوی مدارس صورت خواهد گرفت.

خدابنده با بیان اینکه نتایج پایه های دهم و یازدهم نیز در هفته اول تیرماه اعلام خواهد شد، افزود: امتحانات  پایه دوازدهم که به صورت نهایی در حال برگزاری است  نیز تا نیمه تیرماه به طول خواهد کشید و پس از مهلت زمانی یک هفته ای نتایج اعلام خواهد شد.  

وی تصریح کرد: برای آن عده از دانش آموزانی که در امتحانات نمره قبولی را کسب نکرده اند برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان این است که کلاس های جبرانی به صورت مجازی برگزار شود تا زمینه حضور آنها در امتحانات شهریور ماه فراهم شود.

مدیر کل اداره آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: برای ثبت نام دانش آموزان برای مقاطع بالاتر به جز مقاطع ورودی یعنی کلاس های اول، هفتم و دهم نیازی به حضور ولی دانش آموز نیست و به جز مواردی که خانواده تصمیم به تغییر مدرسه دانش آموز دارد  در سایر موارد مدرسه ثبت نام را انجام می دهد.   

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.