گیلان - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه دستگاه قضایی تغییر کاربری اراضی استان را نمی‌پذیرد گفت: اقتصاد مقاومتی باید در این استان بومی‌سازی شود.

 دستگاه قضایی تغییر کاربری اراضی را نمی‌پذیرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، احمد آقایی، حل و فصل مشکلات و موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاران در چهارچوب قانون را راهبرد دستگاه قضایی گیلان در جهت عملیاتی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی با توجه به توانمندی‌ها و موقعیت گیلان باید در این استان بومی‌سازی شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی تغییر کاربری اراضی استان را نمی‌پذیرد عنوان کرد: برخی‌ها فکر می‌کنند می‌توانند برای ساخت هتل، احداث کارخانه، گلخانه و نظایر این‌ها اراضی را تغییر کاربری دهند در حالی‌که این امر با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی همخوانی ندارد.

آقایی نخستین منبع درآمدی و اقتصاد گیلان را کشاورزی اعلام کرد و با بیان اینکه تغییر کاربری اراضی موقعیت استان را در این بخش دچار خدشه می‌کند تصریح کرد: دامپروری، صنعت بومی و سپس گردشگری از دیگر توانمندی‌های استان گیلان محسوب می‌شوند که باید در قالب راهبرد اقتصاد مقاومتی برای توسعه آن‌ها برنامه‌ریزی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.