خراسان شمالی- سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین از توقیف ۲ دستگاه خودرو نیسان حامل ۲ تن و ۶۷۰ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق از نوع سرب به ارزش بیش از ۱۸۶ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از ۲ تن سنگ معدن قاچاق در اسفراین

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید یگانه پور با اعلام جزئیات این خبر گفت: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن، ماموران کلانتری ۱۱ ولیعصر (عج) در حین گشت زنی در سطح شهرستان موفق به شناسائی دو دستگاه خودرو نیسان حامل سنگ معدن غیر مجاز از نوع سرب شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران این خودروها را در سطح حوزه استحفاظی متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودروها مقدار ۲ تن و۶۷۰ کیلوگرم سنگ معدن کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه دو نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: خودروهای مورد نظر نیز توقیف و سنگ معدن کشف شده تحویل اداره صنعت و معدن شهرستان شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین گفت: ارزش این مقدار سنگ معدن بیش از ۱۸۶میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۱۲۰ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف مقدار ۱۲۰ کیلو تریاک طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با پلیس یزد در ساغند خبر داد.

سردار مظاهری گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی تبادل اطلاعات با پلیس استان یزد موفق به کشف ۱۲۰ کیلوگرم تریاک از یک پژو در شهر ساغند شدند.

وی افزود:در این عملیات یک نفر متهم نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.