رئیس مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی گفت: به منظور تحقق جهش تولید در صنعت غذا، ارتقاء سطح آمادگی فناوری (TRL) طرح های پژوهشی در این مؤسسه صورت می گیرد.

ارتقاء سطح آمادگی فناوری طرح های پژوهشی در مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی  ، «دکتر قدیر رجب زاده» افزود: این امر از طریق انجام مطالعات تکمیلی بر روی ارتقاء فناوری و صنعتی سازی با هدف کاهش ریسک سرمایه گذاری در صنعت غذا برای سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: TRL یک معیار جهانی برای ارزیابی سطح آمادگی فناوری است و از ایده تا مطالعات تولید انبوه را شامل می شود که به عنوان بسته فناوری یک دستاورد نوآورانه نیز مطرح می باشد.
 رئیس مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی بیان کرد: فناوری هایی که دارای TRL بالا هستند از زمان آغاز مالکیت بخش خصوصی می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن وارد مرحله تولید و روانه بازار شوند.
رجب زاده با بیان اینکه مدیریت کارآفرینی و ارتباط با جامعه موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی در قالب انعقاد قراردادهای تحقیق و توسعه، طرح های پژوهشی، خدمات فنی و مهندسی و خدمات آزمایشگاهی حمایت های خوبی از فعالان صنعت غذا انجام می دهد ، گفت: این موسسه در سال ۱۳۹۹ با راه اندازی دفتر انتقال فناوری نسبت به ارتقاء TRL طرح های پژوهشی، بازاریابی دستاوردهای پژوهشی و شناخت نیازهای صنعت اقدام نموده است  .

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.