حواله‌داران مالباخته شرکت آذیکو، امروز هم در اعتراض به خلف وعده این شرکت در تحویل خودرو تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تجمع حواله‌داران شرکت آذیکو در برابر وزارت صمت

به گزارش خبرنگار ما این جمع حدوداً ۱۰۰ نفره با پلاکاردهایی در دست مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت آمدند و شعار " آذیکو خیانت می‌­کنه، صمت حمایت می‌کنه" سر دادند.

این گروه از مالباختگان به تعلل شرکت آذربایجان خودرو در تحویل خودروهای پیش فروش شده اعتراض دارند؛ خودروهایی که بنا بود سه ماهه و به قیمت ۸۸ میلیون تومان به مشتریان تحویل شود اما پس از گذشت ۲ سال هنوز خبری از عمل به وعده نیست.

شرکت آذربایجان خودرو از سال ۹۶ و علیرغم توقف واردات، ثبت نام از مشتریان را ادامه داد اما نتوانست به تعهدات خود عمل کند و در نتیجه نوسانات شدید ارزی و تنگ­‌تر شدن حلقه تحریم­‌ها از مشتریان درخواست پول اضافه دارد.

بر اساس گفته­‌های معترضان، این شرکت علیرغم تأخیر ۲۱ ماهه در تحویل خودرو، به مشتریان اعلام کرده برای دریافت خودرو باید یک سال دیگر صبر کنند تا خودروهای جدید را به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان تحویل بگیرند. همچنین مالباختگان مدعی هستند این شرکت به ازای دریافت ۴۴ میلیون تومان خودروی فاقد سند به برخی مشتریان داده است.

گفتنی است این گروه از مالباختگان در روزهای گذشته مقابل قوه قضاییه و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان هم شعار اعتراضی سر داده بودند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.