نماینده مردم تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر کنار گذاشتن دعواهای سیاسی گفت: ضرورت دارد برای خدمت به مردم پا به میدان جهاد گذاشت.

نماینده تربت‌حیدریه بر پرهیز از دعواهای سیاسی تاکید کرد

به گزارش قدس آنلاین، محسن زنگنه در جلسه شورای اداری تربت‌حیدریه اظهار کرد: شاخص ما برای مدیران دستگاه‌های اجرایی، کار جهادی و شایسته‌سالاری است و در برابر کسانی که بخواهند حواشی ایجاد کرده و ما را از مسیر اصلی منحرف کنند، با قدرت خواهیم ایستاد.
وی ادامه داد: برخی افراد علاقه دارند در فضای مجازی فضا را ملتهب نشان دهند، اما واقعیت‌ها اینگونه نیست.

این نماینده مجلس یازدهم گفت: عزم نمایندگان و رییس مجلس شورای اسلامی برای جهش تولید است و بر این اساس ظرف چند روز آینده تشکیل کمیسیون ویژه جهش تولید در صحن مجلس به رای گذاشته می‌شود و ریاست مجلس نیز در قالب  سفرهای استانی و شهرستانی مسایل مرتبط با آنها را پیگیری خواهد کرد.
وی افزود: یکی از شهرستان‌های حوزه انتخابیه ۶۰ میلیارد ریال بودجه عمرانی دارد و این در حالی است که به شهرستان دیگری در این استان با جمعیت ۲۷ هزار نفر، ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی اختصاص داده شده است و همین شهرستان با این حجم بودجه درخواست بودجه بیشتری دارد، لذا توقع داریم نخستین مراجعه‌کنندگان به ما فرمانداران حوزه انتخابیه باشند.
زنگنه ادامه داد: در دهه کرامت یک کار بزرگ در حوزه زعفران را به مردم معرفی خواهیم کرد که راهبرد اصلی آن اجرای عملیات جمع‌آوری، فرآوری و خشک کردن زعفران به صورت متمرکز است که در این برنامه ۶۰۰ هزار نفر در روز حضور خواهند داشت.
وی گفت: همه پروژه‌ها در اولویت هستند و اعلام می‌کنیم مردم به شایعات توجه نکنند و پروژه فولاد رخ ادامه خواهد یافت، اما برخی مشکلات آن از جمله مشکل تامین آب آن از محل تصفیه خانه فاضلاب باید برطرف شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه نیز گفت: مدیران دولتی حق ورود به فضای مجازی و مجادله با ادمین کانال‌ها را ندارند و دولت و مدیران باید در فضای حقیقی از عملکرد خود سخن بگویند.
علی رستمی افزود: بگو و مگوها در شهرستان تا حدی خوب است که منجر به مچ گیری و تسویه حساب‌های جناحی و شخصی نشود.
وی با بیان اینکه از چند روز گذشته چند سطح دیگر به سطوح بیماری کرونا افزوده شده است ادامه داد: این سطوح عبارت از سبز بی‌خطر، سفید کم‌خطر، زرد متوسط، نارنجی پرخطر و قرمز خطرناک می‌باشند که وضعیت این خطه از این نظر نارنجی پرخطر گزارش شده ‌است.

فرماندار تربت‌حیدریه احتمال بازگشت محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها را ممکن دانست و از مردم خواست دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.