رئیس روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی از افزون گزینه گفتگوی زنده به درگاه اینترنتی این شرکت به آدرس www.nigc-khrz.ir با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان در حوزه پاسخگویی خبر داد.

امکان "گفتگوی زنده" به درگاه اینترنتی شرکت گاز خراسان رضوی افزوده شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز  خراسان رضوی، حسن خیراندیش گفت: در راستای توسعه خدمات الکترونیکی و ارتقای سرعت پاسخگویی به سوالات، امکان گفتگوی زنده(چت آنلاین) از طریق مراجعه شهروندان به درگاه اینترنتی فراهم شده است.
وی افزود: شهروندان محترم می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت گاز خراسان رضوی به آدرس www.nigc-khrz.ir و انتخاب گزینه پشتیبان آنلاین به صورت زنده و مستقیم موضوعات و مسائل مرتبط با حوزه گاز طبیعی را با کارشناسان این شرکت درمیان بگذارند.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان با اشاره به ارائه بخش عمده ای از خدمات شرکت گاز به صورت غیرحضوری و در بستر الکترونیکی افزود: ارائه خدمات فوری، پاسخگویی همزمان به چند مشترک، نظرسنجی مکتوب و سنجش رضایتمندی مشتریان از مزایایی اجرای این طرح می باشد.

خیراندیش خاطرنشان کرد: سامانه های تلفنی ۳۷۰۷۴ و ۱۸۹۴ و شماره پیامک ۱۰۰۰۳۷۰۷۴ نیز به عنوان پل ارتباطی شهروندان با شرکت گاز خراسان رضوی آماده ثبت انتقادات و پیشنهادات شهروندان است.
خراسان رضوی با دو میلیون و ۳۷۹ هزار مشترک پس از استان تهران بزرگ بیشترین تعداد مشترک گاز طبیعی کشور را دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.