۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
کد خبر: 708743

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان وقوع هرگونه قتل ناموسی در کرمانشاه که اخیرا توسط شبکه‌های معاند در فضای مجازی منتشر شده است را رد کرد.

تکذیب خبر وقوع قتل ناموسی در کرمانشاه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس, سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: اخیراً خبری در فضای مجازی مبنی بر قتل زن جوان 18 سالهای از سوی خانواده‌اش به‌وسیله خوراندن قرص برنج به وی منتشر شد.

وی افزود: براساس آنچه که رسانه‌های معاند در فضای مجازی به آن پرداخته‌اند، این زن جوان متاهل، باردار و ساکن یکی از شهرک‌های حاشیه‌ای کرمانشاه بوده است که به علت مسائل ناموسی و ارتباط با جوان دیگری توسط پدر، برادر و دیگر اعضای خانواده‌اش به قتل رسیده و هیچ‌کدام از آنها نیز توسط پلیس دستگیر نشده‌اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این خبرسازی رسانه‌های معاند در حالی‌است که بررسی‌های پلیس در سامانه‌های مختلف و پیگیری از مراجع ذی‌صلاح همچون پزشکی قانونی و حتی حضور و تحقیقات پلیس در محله مورد ادعای رسانه‌های معاند حاکی از کذب بودن این خبر است.

این مقام انتظامی یادآور شد: بدون شک انتشار این قبیل اخبار در ادامه فضاسازی رسانه‌های معاند علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحت تاثیر برهم زدن جو روانی جامعه انجام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.