همدان- مدیر عامل شرکت اب وفاضلاب استان همدان گفت: ۱۸ روستا در استان همدان با تانکر آبرسانی می‌شوند، که به دنبال کاهش این تعداد هستیم.

۱۸ روستا در استان همدان با تانکر آبرسانی می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از روابط عمومی شرکت اب وفاضلاب استان همدان سید هادی حسینی بیدار اظهار کرد: بیشترین روستاهایی که با تانکر آبرسانی می‌شوند درشهرستان فامنین قرار دارند، که درسایرشهرستان‌ها نیز درهرشهرستان یک یا دوروستا با تانکر آبرسانی می‌شوند.

وی مطالبات شرکت آب و فاضلاب استان همدان از ادارات و دستگاه‌های اجرایی را ۱۷ میلیارد تومان اعلام کرد و با بیان اینکه میزان مطالبات از مشترکین خانگی ۱۰ میلیارد تومان است، گفت: طی ۳ ماهه نخست سال جاری ۸۰۰ میلیون تومان درآمد دربخش روستایی حاصل شده که بسیاراندک است.

مدیر عامل شرکت اب وفاضلاب استان همدانبا بیان اینکه خط قرمز شرکت آب و فاضلاب کیفیت است واگرآب کیفیت نداشته باشد ترجیح می‌دهیم آن را قطع کنیم، گفت: بیشتر کارها به صورت تعهدی اجرا می‌شود و پیمانکاران و نیروهای شرکت کارها را پیش می‌برند.

حسینی بیداراز شناسایی ۱۴ هزار کنتور خراب در روستاها و ۷ هزار کنتور خراب در شهرهای استان همدان خبر داد و گفت: به دنبال تعویض این کنتورها هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.